Λίγες ώρες μετά το τροχαίο που προκάλεσε σε δρόμο της Φιλοθέης, ο ηθοποιός Βασίλης Μπισμπίκης εμφανίστηκε στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού, χαμογελαστός και ευδιάθετος, δίνοντας κανονικά τη συνέντευξή του. Το γεγονός ότι η αστυνομία εκείνη την ώρα αναζητούσε τον υπαίτιο του ατυχήματος, κάνει την εικόνα του στην τηλεόραση να μοιάζει «σαν να μην τρέχει τίποτα».
Το τροχαίο και οι καταστροφές στα σταθμευμένα ΙΧ
Το περιστατικό σημειώθηκε το απόγευμα της Κυριακής, μετά από ένα κρητικό γλέντι στο οποίο βρέθηκε ο ηθοποιός. Σύμφωνα με τους κατοίκους της οδού Καραολή και Δημητρίου, το όχημά του –ένα μαύρο Ford που είχε μισθωθεί μέσω leasing– ξέφυγε από την πορεία του και παρέσυρε σταθμευμένα αυτοκίνητα, προκαλώντας σοβαρές ζημιές. Το όχημα κατέληξε να χτυπήσει και σε μαντρότοιχο, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί.
Οι μαρτυρίες των κατοίκων αλλά και τα βίντεο από κάμερες ασφαλείας κατέγραψαν το σκηνικό, ενώ οι παθόντες επικοινώνησαν με την αστυνομία για να καταγγείλουν το γεγονός. Ο υπαίτιος είχε ήδη εγκαταλείψει το σημείο, χωρίς να αφήσει κάποιο σημείωμα ή να επικοινωνήσει με τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Η έρευνα και η παρουσία στην εκπομπή
Η αστυνομία ταυτοποίησε γρήγορα τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου μέσω πινακίδων και εντόπισε ότι ο ηθοποιός είχε μισθώσει το όχημα την ίδια μέρα. Όταν αστυνομικοί επισκέφθηκαν το σπίτι του, ενημερώθηκαν πως βρισκόταν στο θέατρο. Τελικά, ο ίδιος εμφανίστηκε αυτοβούλως στο Τμήμα Τροχαίας Κηφισιάς.
Την ίδια στιγμή, ο Μπισμπίκης είχε κανονισμένη εμφάνιση στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται» με τη Ναταλία Γερμανού. Παρά τα γεγονότα, βρέθηκε εκεί χαμογελαστός, μιλώντας για τη σχέση του με τη Δέσποινα Βανδή, την περιπέτεια υγείας του αλλά και τα επαγγελματικά του σχέδια, με έμφαση στη συνέχιση της θεατρικής επιτυχίας «Άνθρωποι και Ποντίκια».
