Ο ηθοποιός Βασίλης Μπισμπίκης βρέθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής στο Σύνταγμα για να υποστηρίξει δημόσια τον Πάνο Ρούτσι, ο οποίος βρίσκεται στην 19η ημέρα απεργίας πείνας. Η επίσκεψη ήταν σύντομη αλλά φορτισμένη και έγινε σε μια στιγμή που το ζήτημα των εκταφών και των τοξικολογικών εξετάσεων παραμένει στο επίκεντρο της κοινής συζήτησης.
Ο Μπισμπίκης έμεινε αρκετή ώρα κοντά στον κ. Ρούτσι, συνομίλησαν και αντάλλαξαν σκέψεις για τα αιτήματα της οικογένειας. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, η συζήτηση ήταν ήρεμη και σεβαστική, ο ηθοποιός θέλησε να δείξει με την παρουσία του ότι στηρίζει την προσπάθεια του πατέρα να βρει απαντήσεις για τον θάνατο του γιου του.
Η δήλωση του Μπισμπίκη
Λίγο πριν αναχωρήσει από το Σύνταγμα, ο Βασίλης Μπισμπίκης έκανε την ακόλουθη δήλωση στις κάμερες, εκφράζοντας με απλότητα το κίνητρο της επίσκεψής του:
«Ήθελε ο άνθρωπος να δει εμένα και τη Δέσποινα Βανδή. Επειδή η Δέσποινα είναι στη Θεσσαλονίκη, το λιγότερο που μπορούσα να κάνω είναι να έρθω να συμπαρασταθώ σε αυτόν τον άνθρωπο που διεκδικεί το αυτονόητο, να δει πώς πέθανε το παιδί του. Aυτό. Δε θέλω να πω τίποτα άλλο».
Ο ίδιος, με λίγα λόγια, επέλεξε να σταθεί δίπλα στον πατέρα και να αφήσει την υπόλοιπη συζήτηση στις αρμόδιες αρχές και στους γιατρούς.
Το αίτημα της οικογένειας
Ο κ. Ρούτσι ζητά την εκταφή της σορού του γιου του και την πραγματοποίηση τοξικολογικών εξετάσεων, προκειμένου να διαλευκανθούν πλήρως οι συνθήκες της τραγωδίας. Το αίτημα αυτό έχει προκαλέσει ευρύτερο δημόσιο διάλογο και έχει φέρει στο δρόμο υποστηρικτές που ζητούν διαφάνεια και απαντήσεις.
Ο ίδιος, με λίγα λόγια, επέλεξε να σταθεί δίπλα στον πατέρα και να αφήσει την υπόλοιπη συζήτηση στις αρμόδιες αρχές και στους γιατρούς.
