Σοκαριστικές εικόνες εκτυλίχθηκαν το πρωί της Παρασκευής (3/10/2025) στο Περιστέρι, όταν ομάδα μαθητών ΕΠΑΛ εισέβαλε σε Γενικό Λύκειο και επιτέθηκε με καδρόνια, λοστούς και τούβλα σε μαθητές και καθηγητές, μετατρέποντας τον προαύλιο χώρο σε εμπόλεμη ζώνη.
Η άγρια επίθεση
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, περίπου 15 μαθητές από τοπικό ΕΠΑΛ εμφανίστηκαν στο 9ο Γενικό Λύκειο Περιστερίου, στην οδό Ασκληπιού, λίγο μετά τις 11:30 το πρωί. Αρχικά εκτόξευσαν τούβλα και στη συνέχεια εισέβαλαν στο σχολείο, χτυπώντας μαθητές αλλά και εκπαιδευτικούς που προσπάθησαν να σταματήσουν τη συμπλοκή.
Τραυματίστηκαν τρεις καθηγητές
Μεταξύ των τραυματιών βρίσκεται και η διευθύντρια του σχολείου, η οποία μπήκε στη μέση για να προστατεύσει τους μαθητές της, δεχόμενη χτυπήματα. Συνολικά τρεις καθηγητές τραυματίστηκαν, ωστόσο κανείς δεν μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.
«Είχαν καλύψει τα πρόσωπά τους»
Αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν ότι περίπου 20 νεαροί με μπλούζες στο κεφάλι εισέβαλαν στον χώρο του σχολείου κρατώντας ξύλα, ενώ πέταξαν και αυγά, λεμόνια και νεράντζια. Μία καθηγήτρια που δέχθηκε επίθεση περιέγραψε: «Με χτύπησαν στα πόδια, πρόλαβα να μπω σε αίθουσα για να προστατευθώ. Μαθητές δεν τραυματίστηκαν, καθώς βρίσκονταν στις τάξεις για μάθημα».
Επέμβαση της αστυνομίας
Η ΕΛ.ΑΣ. και δυνάμεις της ΟΠΚΕ έφτασαν άμεσα στο σημείο και πραγματοποιούν έρευνες για τον εντοπισμό των εμπλεκομένων. Μέχρι στιγμής δεν έχουν αναφερθεί προσαγωγές ή συλλήψεις.
