Μια απίστευτη ιστορία από το νοσοκομείο στο Αγρίνιο έρχεται στο φως, με μια έγκυο γυναίκα να λαμβάνει κατά λάθος αγωγή που προοριζόταν για άλλη ασθενή, με αποτέλεσμα να γεννήσει πρόωρα με καισαρική.
Παρά το σοκ και την αγωνία, το μωρό γεννήθηκε υγιές, όμως η μητέρα και η οικογένειά της μιλούν για «εγκληματική αμέλεια» και έχουν κινηθεί νομικά.
Το λάθος που παραλίγο να στοιχίσει μια ζωή
Η 37 εβδομάδων έγκυος βρισκόταν στο νοσοκομείο για παρακολούθηση, όταν νοσηλεύτρια της έδωσε τρία υπογλώσσια χάπια. Τα φάρμακα, όμως, προορίζονταν για άλλη γυναίκα στο διπλανό δωμάτιο, που είχε υποστεί παλίνδρομη κύηση και επρόκειτο να υποβληθεί σε απόξεση. Μόλις έγινε αντιληπτό το λάθος, επικράτησε πανικός και οι γιατροί προχώρησαν σε άμεση καισαρική για να σωθεί το μωρό.
«Κανείς δεν μου ζήτησε συγγνώμη»
Η μητέρα, που βρήκε τη δύναμη να μιλήσει δημόσια, περιέγραψε τον τρόμο που έζησε:
«Μου έδωσαν τρία χάπια και μετά από λίγο μου είπαν να τα βγάλω. Δεν μπορούσα γιατί είχαν ήδη λιώσει. Με πήγαν κατευθείαν για καισαρική χωρίς να μου εξηγήσουν τίποτα. Ευτυχώς το παιδί μου βγήκε ζωντανό. Μέχρι σήμερα κανείς δεν μου ζήτησε συγγνώμη».
Τι λένε το νοσοκομείο και η νοσηλεύτρια
Το νοσοκομείο υποστηρίζει ότι ακολούθησε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες μετά το συμβάν. Η νοσηλεύτρια που χορήγησε τα λάθος φάρμακα παραδέχθηκε το λάθος της και περιέγραψε ότι μπέρδεψε τις οδηγίες την ώρα που δεχόταν αλλεπάλληλες τηλεφωνικές εντολές. «Ζήτησα συγγνώμη, δεν απέκρυψα τίποτα», είπε χαρακτηριστικά.
Η δικαστική συνέχεια
Ο δικηγόρος της γυναίκας ανέφερε ότι η υπόθεση έχει ήδη πάρει τον δρόμο της Δικαιοσύνης και βρίσκεται σε εξέλιξη η ποινική διαδικασία. Όπως είπε, η νοσηλεύτρια έχει αποδεχθεί την ευθύνη της και έχει ήδη καταδικαστεί μέσω της διαδικασίας διαπραγμάτευσης.
Μια δεύτερη ευκαιρία
Σήμερα, η γυναίκα περιμένει ξανά παιδί και προσπαθεί να αφήσει πίσω της τον εφιάλτη. «Δεν πρόκειται για ένα απλό λάθος, αλλά για συστηματική αμέλεια. Θέλω δικαίωση, ώστε καμία άλλη γυναίκα να μη ζήσει αυτό που έζησα», τόνισε συγκινημένη.
