Ο Μπισμπίκης “σπάει τη σιωπή του”: «Ήθελα να ζητήσω συγγνώμη κοιτώντας τους στα μάτια πριν μιλήσω δημόσια»(vid)

4
Οκτώβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο Βασίλης Μπισμπίκης μιλά για πρώτη φορά μετά το τροχαίο που προκάλεσε στη Φιλοθέη, εξηγώντας γιατί προτίμησε πρώτα να συναντήσει τους ανθρώπους που επλήγησαν και να ζητήσει συγγνώμη προσωπικά, πριν τοποθετηθεί δημόσια.


Ο γνωστός ηθοποιός και σκηνοθέτης, Βασίλης Μπισμπίκης, έδωσε την πρώτη του δημόσια απάντηση για το τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε στη Φιλοθέη, όταν το αυτοκίνητό του συγκρούστηκε με σταθμευμένα οχήματα.
Μιλώντας στην εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι», ο Μπισμπίκης αναφέρθηκε τόσο στο ατύχημα όσο και στην παρουσία του στην πλατεία Συντάγματος, στο πλευρό του απεργού πείνας Πάνου Ρούτσι.

«Ήθελα να τους δω προσωπικά και να ζητήσω συγγνώμη»

Σε ερώτηση για το ατύχημα και τις ζημιές που προκάλεσε, ο Βασίλης Μπισμπίκης απάντησε με ειλικρίνεια:

«Δε θέλω να απαντήσω για το δικό μου θέμα. Ό,τι έγινε, έγινε. Από την Κυριακή έχω πει συγγνώμη σε μια κυρία που είχε έρθει στο αστυνομικό τμήμα. Την επόμενη μέρα μετά το δικαστήριο πήγα να τους βρω αλλά ήταν οι δημοσιογράφοι εκεί και δεν πήγα. Την Τρίτη ξαναπήγα και τους ζήτησα συγγνώμη για την αναστάτωση».

Ο ίδιος εξήγησε ότι δεν ήθελε να κάνει δημόσιες δηλώσεις πριν εκφράσει προσωπικά τη συγγνώμη του:

«Ήθελα να τους δω προσωπικά, να τους κοιτάξω στα μάτια και να τους πω συγγνώμη και μετά να βγω δημόσια».

«Ήρθα εδώ ως άνθρωπος σε άνθρωπο»

Αναφερόμενος στην παρουσία του στη συγκέντρωση για τον Πάνο Ρούτσι, ο Μπισμπίκης είπε:

«Ο κύριος Ρούτσι και η Δέσποινα με κάλεσαν να έρθω. Το λιγότερο που μπορούσα να κάνω ήταν να δώσω κουράγιο σε αυτόν τον άνθρωπο, όπως κάνει και τόσος άλλος κόσμος. Ήρθα εδώ ως άνθρωπος σε άνθρωπο που βλέπει το δίκιο».

Με λόγια απλά αλλά φορτισμένα, ο ηθοποιός έδειξε πως θέλει να αφήσει πίσω του το ατυχές περιστατικό και να συνεχίσει με σεβασμό απέναντι στους ανθρώπους που επηρεάστηκαν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ