Η εκταφή της 28χρονης Σπυριδούλας, που πέθανε στο νοσοκομείο της Άρτας μετά από αλλεργικό σοκ ολοκληρώθηκε παρουσία ιατροδικαστή και αστυνομικών αρχών. Η οικογένεια καταγγέλλει ότι κρίσιμα δείγματα αίματος καταστράφηκαν λίγο πριν τη νεκροψία–νεκροτομή, ζητώντας απαντήσεις για τις συνθήκες του θανάτου της.
Η εκταφή και τα επόμενα βήματα της έρευνας
Η διαδικασία της εκταφής πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου, μετά από εντολή της Εισαγγελίας. Η σορός της Σπυριδούλας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Ιωαννίνων, όπου τη Δευτέρα (6 Οκτωβρίου) θα διενεργηθεί η νεκροψία–νεκροτομή από την Ιατροδικαστική Υπηρεσία Ιωαννίνων.
Παράλληλα, ο ιατρικός φάκελος της 28χρονης αφαιρέθηκε από το νοσοκομείο της Άρτας και παραδόθηκε στο αρμόδιο Αστυνομικό Τμήμα.
Καταγγελίες για καταστροφή δειγμάτων αίματος
Η δικηγόρος της οικογένειας, Σταματία Μάρκου, κατήγγειλε πως υπάρχουν πληροφορίες ότι τα δείγματα αίματος της Σπυριδούλας, τα οποία είχαν παραληφθεί κατά τη νοσηλεία της, καταστράφηκαν.
«Ζητήσαμε να διατηρηθούν τα δείγματα, αλλά ενημερωθήκαμε πως την επόμενη ημέρα καταστράφηκαν», ανέφερε χαρακτηριστικά, μιλώντας στην εκπομπή «Εξελίξεις Τώρα» στο MEGA.
Η οικογένεια αναμένει από τη νεκροψία να δοθούν απαντήσεις στα βασικά ερωτήματα:
-
Ποια φάρμακα χορηγήθηκαν στη Σπυριδούλα και σε ποιες ποσότητες;
-
Ποιο από αυτά προκάλεσε την αλλεργική αντίδραση;
-
Αντιμετωπίστηκε έγκαιρα και σωστά η κρίση αναφυλαξίας;
«Θέλουμε να μη χαθεί άλλη ζωή»
Η οικογένεια, σύμφωνα με τη δικηγόρο τους, δεν επιδιώκει αντιπαράθεση με τους γιατρούς, αλλά ζητά πλήρη διαλεύκανση και, εφόσον αποδειχθεί αμέλεια, να υπάρξουν αυστηρές κυρώσεις.
«Θέλουμε η υπόθεση της Σπυριδούλας να γίνει αφορμή να μην επαναληφθεί ποτέ ξανά κάτι τέτοιο», τόνισε η κα Μάρκου.
Ήδη έχει διαταχθεί προκαταρκτική εξέταση για ανθρωποκτονία από αμέλεια, ενώ τα μέλη του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού που εμπλέκονται στην υπόθεση έχουν κληθεί να δώσουν έγγραφες εξηγήσεις.


