Ελεύθερος με όρο αφέθηκε, μετά την απολογία του στον ανακριτή, ο 43χρονος υπήκοος Γερμανίας με ισπανική καταγωγή, ο οποίος κατηγορείται ότι βιντεοσκοπούσε παράνομα πολίτες στις τουαλέτες του αεροδρομίου «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης.
Ο κατηγορούμενος ομολόγησε την πράξη του
Ο άνδρας απολογήθηκε το πρωί της Δευτέρας (6/10) ενώπιον της 6ης τακτικής ανακρίτριας Θεσσαλονίκης και, σύμφωνα με πληροφορίες, παραδέχθηκε την πράξη του, ζητώντας συγγνώμη χωρίς να δώσει περαιτέρω εξηγήσεις. Υποστήριξε ότι είχε έρθει στην Ελλάδα για διακοπές και ότι «δεν είχε πρόθεση να καταγράψει ανήλικους», ισχυριζόμενος πως το έκανε «για πρώτη φορά».
Ο όρος που του επιβλήθηκε
Μετά την απολογία του, αποφασίστηκε να αφεθεί ελεύθερος υπό τον όρο να εμφανίζεται μία φορά τον μήνα στις ελληνικές προξενικές αρχές του τόπου διαμονής του στη Γερμανία. Ο 43χρονος διώκεται για το αδίκημα της παράνομης καταγραφής μη δημόσιας πράξης.
Πώς αποκαλύφθηκε η υπόθεση
Η υπόθεση αποκαλύφθηκε έπειτα από καταγγελία πατέρα, ο οποίος αντιλήφθηκε τον κατηγορούμενο να βιντεοσκοπεί τον ανήλικο γιο του την ώρα που βρισκόταν στις τουαλέτες του αεροδρομίου. Ο άνδρας συνελήφθη άμεσα από αστυνομικούς που έσπευσαν στο σημείο.
Τι εντοπίστηκε στο κινητό του
Κατά τον έλεγχο του κινητού τηλεφώνου του 43χρονου, οι αρχές εντόπισαν τρία βίντεο που είχε καταγράψει παράνομα, ενώ διαπιστώθηκε ότι είχε διαγράψει άλλα πέντε. Το υλικό έχει σταλεί για περαιτέρω ψηφιακή ανάλυση, προκειμένου να διερευνηθεί αν έχει μοιραστεί ή αποθηκεύσει τα βίντεο σε άλλες συσκευές ή διαδικτυακές πλατφόρμες.
Η υπόθεση έχει προκαλέσει έντονη ανησυχία, καθώς πρόκειται για συμβάν που έλαβε χώρα σε έναν από τους πλέον πολυσύχναστους δημόσιους χώρους της χώρας. Οι αρχές συνεχίζουν τις έρευνες για να εξακριβώσουν αν ο κατηγορούμενος είχε παρόμοια δράση και σε άλλες χώρες.
