«Δεν δικαιολογώ κανέναν»: Η Ματίνα Παγώνη “κόβει” κάθε δικαιολογία για το λάθος φάρμακο

7
Οκτώβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Μιλώντας στο ΕΡΤnews Radio 105,8, η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη, ξεκαθάρισε ότι το φάρμακο έπρεπε να δοθεί σε άλλη ασθενή. Όπως είπε, η γυναίκα που το έλαβε παρουσίασε αλλεργική αντίδραση, η οποία ωστόσο αντιμετωπίστηκε αμέσως.

Ματίνα Παγώνη: Κατέθεσε μήνυση για απάτη με φαρμακευτικό σκεύασμα στο  «όνομά» της | in.gr

Ένα λάθος στη χορήγηση φαρμάκου στο νοσοκομείο “Αττικόν” προκάλεσε αναστάτωση, όταν ασθενής έλαβε αντιβιοτικό που προοριζόταν για άλλη γυναίκα, με αποτέλεσμα να εμφανίσει αλλεργική αντίδραση.

«Η ασθενής νοσηλευόταν στη βραχεία νοσηλεία και είναι καλά στην υγεία της. Μάλιστα, σήμερα ή αύριο αναμένεται να πάρει εξιτήριο», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η κ. Παγώνη τόνισε ότι αν επρόκειτο για αναφυλακτικό σοκ, η κατάσταση θα ήταν τελείως διαφορετική.

«Δεν δικαιολογώ κανέναν»

Η Ματίνα Παγώνη στάθηκε με έμφαση στην ευθύνη των επαγγελματιών υγείας, λέγοντας πως «δεν δικαιολογεί κανέναν» για το περιστατικό.
«Έχει δοθεί εντολή να γίνει ΕΔΕ. Θα εξεταστούν όλα τα στοιχεία: τα βιβλία, ο φάκελος της ασθενούς, αν υπήρχε γνωστή αλλεργία, τι γράφτηκε και ποιος υπέγραψε. Το πόρισμα θα δείξει τι ακριβώς συνέβη», σημείωσε.

Η ΕΔΕ θα ρίξει φως στην υπόθεση

Το περιστατικό, που σημειώθηκε στη βραχεία νοσηλεία, οδήγησε στη σύλληψη δύο νοσηλευτριών, οι οποίες αφέθηκαν ελεύθερες μετά τον σχηματισμό δικογραφίας. Για το συμβάν, που έχει προκαλέσει έντονη συζήτηση για τα πρωτόκολλα ασφαλείας στα δημόσια νοσοκομεία, διατάχθηκε Ένορκη Διοικητική Εξέταση.

Η διοίκηση του νοσοκομείου έχει ήδη ζητήσει τη διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης για να διαπιστωθεί πώς έγινε η λάθος χορήγηση και αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες. Τα αποτελέσματα της ΕΔΕ αναμένεται να καθορίσουν τις ευθύνες και τα επόμενα βήματα.

Η Ματίνα Παγώνη έστειλε σαφές μήνυμα ότι δεν υπάρχει καμία δικαιολογία όταν τίθεται σε κίνδυνο ανθρώπινη ζωή, ακόμη κι αν η εξέλιξη ήταν ευτυχώς θετική. Το περιστατικό υπενθυμίζει πως στα νοσοκομεία η προσοχή και η ευθύνη είναι αδιαπραγμάτευτες, κάθε λάθος μπορεί να αποδειχθεί μοιραίο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ