Ένοχος κρίθηκε ο Βασίλης Μπισμπίκης για το τροχαίο ατύχημα που προκάλεσε στη Φιλοθέη στα τέλη Σεπτεμβρίου, με το δικαστήριο να του επιβάλλει χρηματικό πρόστιμο 7.000 ευρώ.
Ο γνωστός ηθοποιός βρέθηκε σήμερα, Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2025, στα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων, όπου πραγματοποιήθηκε η δίκη του.
Η εισαγγελέας πρότεινε την ενοχή του, σηματοδοτώντας μια σημαντική εξέλιξη στην υπόθεση που είχε προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον, μετά το τροχαίο που σημειώθηκε τα ξημερώματα της 27ης Σεπτεμβρίου στη Φιλοθέη.
Το περιστατικό στη Φιλοθέη
Σύμφωνα με τη δικογραφία, ο ηθοποιός προκάλεσε τροχαίο ατύχημα που είχε ως αποτέλεσμα φθορές σε τρία αυτοκίνητα και σε μία γκαραζόπορτα, πριν αποχωρήσει από το σημείο χωρίς να παραμείνει.
Η υπόθεση οδηγήθηκε άμεσα στο δικαστήριο βάσει των διατάξεων του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ).
Πριν την επανέναρξη της διαδικασίας, η υπεράσπιση του Μπισμπίκη ζήτησε να κληθεί να καταθέσει ο αξιωματικός υπηρεσίας του Α.Τ. Φιλοθέης, με τον οποίο επικοινώνησε συνεργάτιδά του, προκειμένου να ενημερώσει για το ατύχημα.
Η κατάθεση του Βασίλη Μπισμπίκη
Στην απολογία του, ο Βασίλης Μπισμπίκης περιέγραψε αναλυτικά τι συνέβη το βράδυ του τροχαίου, υποστηρίζοντας ότι δεν εγκατέλειψε το σημείο με πρόθεση, αλλά για να αποφύγει την προβολή και τη δημοσιότητα, σύμφωνα με το TLIFE.gr
«Ήμουν σε ένα κρητικό γλέντι, με είχε καλέσει ο κρητικός σύλλογος. Γύρω στις 5 έγινε το ατύχημα. Πήγαινα αργά, με 20 χλμ το πολύ, γιατί ο δρόμος είναι πάρα πολύ στενός. Χτύπησα δύο αυτοκίνητα, όχι τρία. Κατέβηκα να δω αν έχει χτυπήσει κάποιος και τι ζημιές έχουν γίνει. Έγραψα σε ένα κίτρινο χαρτάκι το τηλέφωνό μου και ότι εγώ προκάλεσα το ατύχημα και έφυγα. Δεν έγραψα το όνομά μου.
Πήγα σπίτι, και το μεσημέρι κάλεσα την Κατερίνα (Παπαμερή) να ενημερώσει το Αστυνομικό Τμήμα Φιλοθέης και να δώσει τα στοιχεία μου. Θεωρούσα ότι είχα κάνει ό,τι έπρεπε θεσμικά», ανέφερε ο ηθοποιός.
Ο Μπισμπίκης εξήγησε ότι δεν είχε πιει παρά «μία τσικουδιά» και πως το τροχαίο οφειλόταν σε κακό χειρισμό.
«Ήθελα να γλιτώσω όλο αυτό που θα ακολουθούσε με τα κανάλια, αλλά τελικά έγινε χειρότερο. Δεν απέφυγα κανέναν. Το λάθος μου ήταν ότι δεν ενημέρωσα εκείνη τη στιγμή την αστυνομία», είπε χαρακτηριστικά.
Ο διάλογος με την έδρα του δικαστηρίου
Πρόεδρος: Η μάρτυράς σας είπε ότι δεν έδωσε κανένα στοιχείο για τον τόπο και τον τρόπο του ατυχήματος.
Μπισμπίκης: Περίμενα ότι θα τους έβρισκαν. Ρωτήσαμε τι πρέπει να κάνουν και μας είπαν να καλέσουμε την ασφαλιστική. Θεωρούσα ότι οι ίδιοι οι άνθρωποι θα είχαν ενημερώσει το τμήμα και θα τους έβρισκαν.
Πρόεδρος: Μήπως υπήρχε κάποιος άλλος λόγος και βιαζόσασταν να φύγετε;
Μπισμπίκης: Όχι, κανένας άλλος λόγος. Ήξερα ότι θα ερχόντουσαν κάμερες και ήθελα να το χειριστώ θεσμικά.
Το δικαστήριο τον έκρινε ένοχο και του επέβαλε χρηματικό πρόστιμο 7.000 ευρώ, κλείνοντας προσωρινά την υπόθεση που είχε προκαλέσει συζητήσεις και έντονες αντιδράσεις στα μέσα ενημέρωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
