Σοκ έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία της Πάτρας η υπόθεση εγκατάλειψης ενός 17χρονου αγοριού με αυτισμό από τους ίδιους του τους γονείς. Το περιστατικό συνέβη το απόγευμα της Παρασκευής 10 Οκτωβρίου και έχει κινητοποιήσει τόσο τις αρχές όσο και τις κοινωνικές υπηρεσίες της περιοχής.
Άφησαν τον ανήλικο και δεν γύρισαν να τον παραλάβουν
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο 53χρονος πατέρας μετέφερε τον 17χρονο σε κέντρο ημερήσιας φροντίδας προκειμένου να παρακολουθήσει το θεραπευτικό του πρόγραμμα. Όταν όμως ολοκληρώθηκε η συνεδρία, οι υπεύθυνοι της δομής κάλεσαν τους γονείς για να τον παραλάβουν χωρίς αποτέλεσμα. Παρά τις επανειλημμένες ειδοποιήσεις, εκείνοι αρνήθηκαν να επιστρέψουν, αφήνοντας το παιδί μόνο του.
Η γιαγιά πήγε να τον σώσει
Ώρες αργότερα, και αφού η δομή παρέμεινε ανοιχτή μέχρι αργά αναζητώντας λύση, η γιαγιά του ανήλικου έσπευσε να τον παραλάβει γύρω στις 22:00 το βράδυ, εξασφαλίζοντας την ασφαλή επιστροφή του στο σπίτι. Σύμφωνα με μαρτυρίες, το παιδί ήταν τρομαγμένο και σε σύγχυση.
Οι γονείς υπό αναζήτηση από την αστυνομία
Η αστυνομία έχει σχηματίσει δικογραφία και αναζητά τους δύο γονείς, οι οποίοι φέρεται να αδιαφόρησαν πλήρως για τη διανυκτέρευση του παιδιού τους, θέτοντάς το σε κίνδυνο. Οι αρχές εξετάζουν το ενδεχόμενο ποινικών ευθυνών για εγκατάλειψη ανηλίκου, ενώ παράλληλα έχει ενημερωθεί η Εισαγγελία Ανηλίκων Πατρών.
Το περιστατικό έχει προκαλέσει έντονη κοινωνική κατακραυγή, με φορείς και πολίτες να ζητούν αυστηρή αντιμετώπιση της υπόθεσης και καλύτερη προστασία των παιδιών με αναπηρίες, που συχνά παραμένουν αόρατα πίσω από κλειστές πόρτες.
