Για τέσσερις ώρες κατέθετε σήμερα στην ανακρίτρια Καλαμάτας ο επιχειρηματίας από την Αττική, εργοδότης του 22χρονου καθ’ ομολογίαν συνεργού στη διπλή δολοφονία της Φοινικούντας.
Ο ίδιος φέρεται να είναι το πρώτο πρόσωπο με το οποίο επικοινώνησε τηλεφωνικά η κοπέλα του ανιψιού του θύματος λίγα λεπτά μετά το φονικό, γεγονός που τον καθιστά μάρτυρα–κλειδί για την εξέλιξη της υπόθεσης που έχει συγκλονίσει τη Μεσσηνία.
Νέα στοιχεία στη δικογραφία
Η υπόθεση της διπλής δολοφονίας έχει πλέον περάσει στο στάδιο της κύριας ανάκρισης, με την ανακρίτρια του Πρωτοδικείου Καλαμάτας να συλλέγει καταθέσεις προσώπων που φωτίζουν τα κρίσιμα χρονικά σημεία μετά το έγκλημα.
Μετά τις πολύωρες χθεσινές καταθέσεις του ανιψιού του θύματος ιδιοκτήτη του κάμπινγκ και της νεαρής συντρόφου του, σειρά πήρε ο επιχειρηματίας, ο οποίος παρέμεινε στο γραφείο της ανακρίτριας από τη 1 το μεσημέρι έως τις 5 το απόγευμα.
Οι έρευνες και τα νέα ευρήματα
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αρχές ερευνούν λεπτομερώς τη διαδρομή του 22χρονου μετά το φονικό, καθώς ο ίδιος ισχυρίζεται πως διέφυγε κολυμπώντας μέχρι την Καλαμάτα αφήνοντας, ωστόσο, αναπάντητα ερωτήματα για τις κινήσεις του εκείνο το βράδυ.
Παράλληλα, εξετάζεται η εμπλοκή ενός λευκού οχήματος που φέρεται να εντοπίστηκε στην περιοχή την ώρα της δολοφονίας, καθώς και η πιθανή σύνδεσή του με προηγούμενη απόπειρα ανθρωποκτονίας εις βάρος του 68χρονου θύματος, στις 7 Σεπτεμβρίου.
Οι επόμενες κινήσεις
Οι δύο κατηγορούμενοι κρατούνται σε ξεχωριστά κελιά στη Μεσσηνία και αναμένεται να απολογηθούν αύριο, Κυριακή. Και οι δύο ρίχνουν την ευθύνη ο ένας στον άλλο για το ποιος μπήκε στο κάμπινγκ το βράδυ της 5ης Οκτωβρίου, με τον 22χρονο να έχει ήδη αναγνωριστεί από τον ανιψιό του θύματος τον μοναδικό αυτόπτη μάρτυρα του εγκλήματος.
Η υπόθεση της Φοινικούντας εξελίσσεται σε ένα περίπλοκο παζλ σχέσεων και αντιφάσεων. Η τετράωρη κατάθεση του επιχειρηματία προσθέτει νέα κομμάτια στο παζλ, την ώρα που οι αρχές επιχειρούν να ενώσουν τα στοιχεία και να αποκαλύψουν τα πραγματικά κίνητρα πίσω από τη φρικτή διπλή δολοφονία.
