Ανείπωτη φρίκη στα Τρίκαλα, όπου ένας 18χρονος στραγγάλισε τη μητέρα του μέσα στο σπίτι τους, σε μια ήσυχη γειτονιά της πόλης. Το αποτρόπαιο έγκλημα, που συγκλονίζει το πανελλήνιο, αποκαλύφθηκε το μεσημέρι της Τρίτης, όταν ο νεαρός ομολόγησε με απόλυτη ψυχραιμία στους αστυνομικούς ότι σκότωσε τη μητέρα του «επειδή τον παραμελούσε».
Ένα έγκλημα μέσα στη σιωπή
Η τραγωδία εκτυλίχθηκε στη μπεζ μονοκατοικία της 54χρονης, όπου κανείς από τους γείτονες δεν αντιλήφθηκε το παραμικρό. Ο 18χρονος, χωρίς να έχει προηγηθεί καβγάς, σηκώθηκε από τον καναπέ ενώ έβλεπαν τηλεόραση, πήγε στο μπάνιο, πήρε μια πετσέτα και την έπνιξε, σύμφωνα με τα όσα ο ίδιος φέρεται να περιέγραψε.
Μετά τη δολοφονία, τηλεφώνησε ψύχραιμα στην αστυνομία, ομολόγησε την πράξη του και περίμενε τους αστυνομικούς στο σπίτι της νεκρής μητέρας του για να τον συλλάβουν.
«Φταίει που διαλύθηκε η οικογένειά μας»
Τα λόγια του 18χρονου σόκαραν τους αστυνομικούς:
«Ήθελα πάντα να σκοτώσω τη μάνα μου, γιατί δεν με πρόσεχε, με μάλωνε και είχε πάρα πολλές σχέσεις. Εκείνη φταίει που διαλύθηκε η οικογένειά μας», φέρεται να είπε.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νεαρός αισθανόταν θυμό και απόρριψη, θεωρώντας υπεύθυνη τη μητέρα του για τον χωρισμό των γονιών του και για τον τρόπο ζωής της. Οι αστυνομικοί περιγράφουν τη συμπεριφορά του ως απόλυτα ψύχραιμη και αποστασιοποιημένη, χωρίς ίχνος μεταμέλειας.
Σήμερα η απολογία του
Ο 18χρονος αναμένεται να απολογηθεί σήμερα, κατηγορούμενος για ανθρωποκτονία από πρόθεση, ενώ οι αρχές εξετάζουν εάν υπήρχαν ενδείξεις ψυχολογικών προβλημάτων ή προγενέστερα επεισόδια βίας.
«Δεν φαινόταν ικανός για κάτι τέτοιο»
Στενός συγγενής της οικογένειας δήλωσε πως ο νεαρός ζούσε με τον πατέρα του μετά τον χωρισμό των γονιών του, ενώ επισκεπτόταν τη μητέρα του τα Σαββατοκύριακα.
«Ήσυχο παιδί μας φαινόταν, δεν έδειχνε κάτι περίεργο. Ερχόταν στο σπίτι και την έβλεπε, ζούσε μόνη της η μητέρα του», είπε.
Η τοπική κοινωνία παραμένει συγκλονισμένη από την τραγωδία που εκτυλίχθηκε μέσα σε λίγα λεπτά, χωρίς καμία προειδοποίηση.
