Το πνευμονικό οίδημα προσδιορίζεται σε αρχικό στάδιο ως η αιτία θανάτου της 16χρονης που άφησε την τελευταία της πνοή τα ξημερώματα της Κυριακής (19/10) έξω από κλαμπ στο Γκάζι.
Οι φίλοι της, που κατέθεσαν στην Αστυνομία, περιέγραψαν τις τελευταίες στιγμές της ζωής της, αποκαλύπτοντας πως πριν πάνε στο συγκεκριμένο κλαμπ είχαν διασκεδάσει σε άλλο μπαρ όπου κατανάλωσαν αλκοόλ.
Όπως είπαν, στην παρέα υπήρχε κι ένας ενήλικας, ενώ στο νυχτερινό κέντρο η 16χρονη ήπιε μία βότκα. Λίγο αργότερα ένιωσε έντονη αδιαθεσία και, μόλις βγήκε έξω, κατέρρευσε στο πεζοδρόμιο.
Τα πρώτα ευρήματα των ιατροδικαστών
Σύμφωνα με την ιατροδικαστική εξέταση, ο θάνατος της 16χρονης οφείλεται σε πνευμονικό οίδημα, χωρίς να αποκλείεται η σύνδεσή του με κατανάλωση αλκοόλ ή άλλων ουσιών.
Η Αστυνομία έχει κατασχέσει από το κλαμπ μπουκάλια με ποτά που ελέγχονται για πιθανή νοθεία, ενώ καθοριστικό ρόλο στη διαλεύκανση της υπόθεσης θα παίξουν οι τοξικολογικές εξετάσεις.
«Δεχόμαστε απειλές για τη ζωή μας» – Οι μαρτυρίες των κατοίκων
Κάτοικοι της περιοχής, που μίλησαν, δηλώνουν πως φοβούνται να αποκαλύψουν όσα γνωρίζουν, καθώςό πως λένε δέχονται απειλές.
«Δεχόμαστε απειλές για τη ζωή μας αν ανοίξουμε τα στόματά μας. Κάθε Σαββατόβραδο βλέπουμε νεαρά άτομα σωριασμένα έξω από το μαγαζί. Η κοπέλα έπεσε εδώ στο πεζούλι και πέθανε. Άλλες φορές λιποθυμούν και συνέρχονται, αλλά κανείς δεν επεμβαίνει», περιγράφει μια γυναίκα που μένει ακριβώς απέναντι από το κλαμπ.
Άλλη κάτοικος σημειώνει, «Το σημείο κατακλύζεται από νεολαία, σερβίρουν ποτά-“μπόμπες” και βλέπεις παιδιά 14 και 15 ετών να λιποθυμούν. Το κακό θα γινόταν, το περιμέναμε».
Ένας ακόμη μάρτυρας ανέφερε, «Η ουρά έξω από το μαγαζί κάθε Παρασκευή και Σάββατο είναι τεράστια. Τη νύχτα του περιστατικού, γύρω στις 3, είδα το ασθενοφόρο να φεύγει με το κορίτσι. Κατέρρευσε αμέσως μόλις βγήκε από το κλαμπ. Οι φίλοι της έκλαιγαν, δεν μπορούσαν να το πιστέψουν», σύμφωνα με στο protothema.
«Όσοι έχουν ευθύνη, να λογοδοτήσουν»
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης δήλωσε πως «διεξάγεται έρευνα για να βρεθούν όλα όσα συνέβησαν» και πως «όσοι έχουν ευθύνη πρέπει να λογοδοτήσουν στη Δικαιοσύνη».
Τόνισε επίσης ότι η κυβέρνηση έχει αυστηροποιήσει το πλαίσιο διάθεσης αλκοόλ και καπνικών προϊόντων σε ανηλίκους, με χιλιάδες ελέγχους και δεκάδες συλλήψεις το τελευταίο διάστημα.
