Εντολή για το άμεσο σφράγισμα του νυχτερινού κέντρου στο Γκάζι, έξω από το οποίο κατέρρευσε η 16χρονη που έχασε τη ζωή της, έδωσε ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας. Τόνισε ότι η ασφάλεια των πολιτών και ιδιαίτερα των νέων αποτελεί αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα για τη δημοτική αρχή, καλώντας παράλληλα όλες τις αρμόδιες αρχές να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.
Άμεση εντολή για σφράγισμα του καταστήματος
Ο δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, δήλωσε ότι έχει δώσει εντολή για την άμεση εφαρμογή των νομικών διαδικασιών που προβλέπει ο νόμος, προκειμένου να σφραγιστεί το μπαρ στο Γκάζι όπου σέρβιραν ποτά σε ανήλικη.
«Έδωσα εντολή να προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες που προβλέπει ο νόμος για το bar που σέρβιρε παρανόμως ποτά σε ανήλικη με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα. Για τη σημερινή αρχή του Δήμου Αθηναίων η υπεράσπιση της ασφάλειας των πολιτών -και ιδιαίτερα των νέων παιδιών- είναι αδιαπραγμάτευτη», ανέφερε ο κ. Δούκας.
Ο ίδιος πρόσθεσε πως ελπίζει όλες οι αρμόδιες αρχές να πράξουν ανάλογα, «αντιλαμβανόμενες τη σοβαρότητα του προβλήματος».
Ο θάνατος της 16χρονης
Η 16χρονη μεταφέρθηκε χωρίς τις αισθήσεις της στον Ευαγγελισμό, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της. Σύμφωνα με τα πρώτα αποτελέσματα της ιατροδικαστικής εξέτασης, ο θάνατός της επήλθε από πνευμονικό οίδημα.
Το περιστατικό σημειώθηκε στις 1:50 τα ξημερώματα της Κυριακής 19 Οκτωβρίου, έξω από νυχτερινό κέντρο διασκέδασης στην οδό Δεκελέων στο Γκάζι.
Αναμένονται τα αποτελέσματα των τοξικολογικών και ιστολογικών εξετάσεων, προκειμένου να διευκρινιστούν τα ακριβή αίτια του θανάτου της ανήλικης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
