Σοκ προκαλεί στην τοπική κοινωνία της Πάτρας η υπόθεση μιας 17χρονης, η οποία κατέληξε στο νοσοκομείο μετά από χρήση κοκαΐνης και συνελήφθη από την αστυνομία. Το περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της Τρίτης (29/10), όταν η ανήλικη ένιωσε έντονη αδιαθεσία και χρειάστηκε άμεση ιατρική βοήθεια.
Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο
Σύμφωνα με πληροφορίες, η νεαρή κοπέλα μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο της Πάτρας, όπου διαπιστώθηκε ότι είχε κάνει χρήση κοκαΐνης. Οι γιατροί της παρείχαν τις πρώτες βοήθειες και η υγεία της, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, βρίσκεται εκτός κινδύνου.
Σύλληψη από την ΕΛ.ΑΣ.
Μετά τη διακομιδή της στο νοσοκομείο, αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Πατρών προχώρησαν στη σύλληψή της, στο πλαίσιο του αυτοφώρου, για χρήση ναρκωτικών ουσιών. Η δικογραφία που σχηματίστηκε θα διαβιβαστεί στον αρμόδιο εισαγγελέα ανηλίκων, ενώ οι αρχές ερευνούν την προέλευση της κοκαΐνης και τα πρόσωπα με τα οποία είχε έρθει σε επαφή η 17χρονη πριν από το περιστατικό.
Έρευνα για κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών σε ανηλίκους
Οι αστυνομικές αρχές της Αχαΐας εξετάζουν το ενδεχόμενο η υπόθεση να συνδέεται με κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών που δραστηριοποιείται στην περιοχή και στοχεύει σε νεαρές ηλικίες. Παράλληλα, διερευνώνται οι συνθήκες κάτω από τις οποίες η ανήλικη απέκτησε την ουσία και αν υπήρξαν άλλα πρόσωπα που έκαναν χρήση μαζί της.
