Με φωνή που ραγίζει καρδιές, η σύζυγος του 29χρονου που παραδόθηκε μαζί με τα δύο αδέλφια του για το αιματηρό περιστατικό στα Βορίζια, απηύθυνε έκκληση στις γυναίκες της οικογένειας Καργάκη να σταματήσει ο κύκλος του αίματος.
Η γυναίκα, μητέρα ενός 5χρονου παιδιού και ενός βρέφους μόλις 10 ημερών, ζήτησε «να ζήσουν τα παιδιά μας» και να επικρατήσει ψυχραιμία και λογική, τονίζοντας πως οι γυναίκες «είναι εκείνες που μπορούν να επηρεάσουν τις καταστάσεις για το καλό των οικογενειών τους».
«Μας έριχναν σφαίρες ενώ θήλαζα»
Μιλώντας στο cretalive.gr, περιέγραψε τις στιγμές τρόμου που έζησε την ημέρα της φονικής συμπλοκής:
«Κρατούσε και πιστόλι και Καλάσνικοφ. Πέρασε σφαίρα και όποιον σκότωνε. Μας “έπαιζε” κανονικά. Με κατέβασε ο άνδρας μου από τις σκάλες γιατί έχω μωρό 10 ημερών. Θηλάζω. Το άλλο μου παιδί ήταν στην αυλή και οι σφαίρες έπεφταν εκεί… Ούτε που θέλω να το σκέφτομαι».
Η ίδια υποστήριξε ότι είδε καθαρά τον άνδρα που πυροβολούσε με Καλάσνικοφ από το σπίτι του 27χρονου κουνιάδου της, λέγοντας πως «εκείνος σκότωσε και τη θεία μας».
«Δεν μισώ κανέναν – να σταματήσει το κακό εδώ»
Από την πλευρά της, η μητέρα της αδικοχαμένης Ευαγγελίας Φραγκιαδάκη συγκλόνισε με το μήνυμά της για ειρήνη και συμφιλίωση:
«Δεν προκαλώ τίποτε, αλλά θέλω να σταματήσει το κακό εδώ. Δεν μισώ κανέναν, δεν έχω τίποτα με κανέναν. Το κακό να σταματήσει εδώ. Φάγανε την κόρη μου άδικα».
«Η αστυνομία άργησε να έρθει»
Η αδερφή της 56χρονης που τραυματίστηκε, Γεωργία Φραγκιαδάκη, μίλησε με πικρία για την καθυστέρηση των Αρχών:
«Τους πήραμε τηλέφωνο και δεν ήρθαν σε 15 λεπτά που είναι η διαδρομή, ήρθαν μετά από 1,5 ώρα δύο άτομα και είπαν ότι θα έρθει κλιμάκιο από τα Χανιά. Εκείνη την ημέρα έπρεπε να κάνουν το χωριό αστακό, όχι μετά που μας σκότωσαν».
«Θέλουμε ειρήνη, όχι άλλη εκδίκηση»
Οι συγγενείς και από τις δύο πλευρές ζητούν τώρα να πρυτανεύσει η λογική και να μην υπάρξει νέα πράξη βίας. Μετά την παράδοση των τριών αδελφών Φραγκιαδάκη, το βλέμμα στρέφεται στις δικαστικές αίθουσες, όπου θα κριθούν τα γεγονότα που αιματοκύλισαν τα Βορίζια.
