Ποινή ισόβιας κάθειρξης και επιπλέον δώδεκα χρόνια επέβαλε το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Θεσσαλονίκης στον 47χρονο που δολοφόνησε τη σύζυγό του και τραυμάτισε τον 30χρονο γιο της, πιστεύοντας πως διατηρούσαν ερωτική σχέση. Ο κατηγορούμενος κρίθηκε ομόφωνα ένοχος για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, απόπειρα ανθρωποκτονίας και παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων. Το δικαστήριο δεν του αναγνώρισε κανένα ελαφρυντικό.
Το έγκλημα που συγκλόνισε τη Θεσσαλονίκη
Το φονικό σημειώθηκε το πρωί της 1ης Δεκεμβρίου 2024 στο Αγγελοχώρι Θεσσαλονίκης. Ο 47χρονος, πεπεισμένος ότι η σύζυγός του και ο γιος της είχαν δεσμό, πήγε στο σπίτι της οπλισμένος με δύο μαχαίρια. Σύμφωνα με τις καταθέσεις, έφτιαξε καφέ, κάθισε στο τραπέζι ήρεμος και λίγο αργότερα τη ρώτησε αν “έχει σχέση με τον γιο της”. Όταν εκείνη του απάντησε αρνητικά, εκείνος τη μαχαίρωσε θανάσιμα μπροστά στα μάτια του νεαρού.
Ο 30χρονος γιος προσπάθησε να παρέμβει και τραυματίστηκε στην προσπάθειά του να τη σώσει. “Την είδα να σωριάζεται μπροστά μου. Ο πατριός μου ούρλιαζε ‘πείτε μου αν είναι αλήθεια ή όχι’”, κατέθεσε στο δικαστήριο ο ίδιος, περιγράφοντας τις στιγμές φρίκης.
“Ήπιε καφέ και μετά τη σκότωσε”
Ο 47χρονος είχε απομακρυνθεί από το σπίτι λίγες ημέρες νωρίτερα ύστερα από σκηνές ζήλιας, ωστόσο, όπως αποδείχθηκε, εκείνο το διάστημα είχε ήδη αποφασίσει να σκοτώσει τη γυναίκα του. Κατά την απολογία του υποστήριξε πως “θόλωσε” όταν η σύζυγος τού απάντησε ειρωνικά στις κατηγορίες του. “Δεν πήγα για να τη σκοτώσω, πήγα να δω την κόρη μου. Εκείνη μου είπε ‘καλά κάνω’ και θόλωσα”, ανέφερε, επιμένοντας στο σενάριο πως η γυναίκα του είχε δεσμό με τον γιο της.
Η απολογία του χαρακτηρίστηκε από το δικαστήριο “χωρίς ίχνος μεταμέλειας”. Μαρτυρίες ανέφεραν πως ο κατηγορούμενος είχε εκφράσει υποψίες ακόμη και δέκα χρόνια πριν, υποστηρίζοντας ότι είχε δει “κάτι ύποπτο” ανάμεσά τους. Οι ισχυρισμοί του ωστόσο δεν επιβεβαιώθηκαν ποτέ από κανένα στοιχείο.
“Επειδή του μπήκε κάτι στο μυαλό, δεν είχε δικαίωμα να την ξεκοιλιάσει”
Συγκλονιστική ήταν η τοποθέτηση της εισαγγελέως της έδρας, η οποία τόνισε ότι ο 47χρονος ενήργησε με απόλυτη συνείδηση και αποφασιστικότητα. “Πέντε ημέρες μετά το σημάδι στα χείλη, πήγε ήρεμος και αποφασισμένος να σκοτώσει. Επειδή του μπήκε κάτι στο μυαλό, δεν είχε δικαίωμα να την ξεκοιλιάσει”, ανέφερε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας ότι αν ο γιος της δεν προλάβαινε να ξεφύγει, θα είχε την ίδια τύχη.
Η εισαγγελέας πρότεινε την ενοχή του για όλες τις κατηγορίες, θέση που έκανε δεκτή το δικαστήριο, επιβάλλοντας την ανώτατη ποινή.
Η υπόθεση ανέδειξε για ακόμη μια φορά τις σκοτεινές πλευρές της παθολογικής ζήλιας και της κτητικότητας, με θύμα μια γυναίκα που πλήρωσε με τη ζωή της την παράνοια του συντρόφου της. Ο 47χρονος οδηγείται ξανά στις φυλακές για να εκτίσει την ποινή του, ενώ τα παιδιά της άτυχης γυναίκας προσπαθούν να σταθούν όρθια μετά το διπλό δράμα που σημάδεψε την οικογένειά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
