Κατηγορηματικός εμφανίστηκε ο Πάνος Ρούτσι, πατέρας του αδικοχαμένου Ντένις από το δυστύχημα των Τεμπών, απορρίπτοντας κατηγορηματικά το ενδεχόμενο να στηρίξει πολιτικό κίνημα υπό την προεδρία της Μαρίας Καρυστιανού. «Θα ήταν καταστροφικό για τον αγώνα που δίνουμε εδώ και 2,5 χρόνια», τόνισε.
«Ούτε κόμμα, ούτε χρώματα»
Ο Πάνος Ρούτσι, ένας από τους πιο ενεργούς συγγενείς των θυμάτων της τραγωδίας, ξεκαθάρισε πως η κοινή στάση των οικογενειών ήταν εξ αρχής να παραμείνουν μακριά από κάθε πολιτική εμπλοκή.
«Από την αρχή λέμε: ούτε κόμμα, ούτε χρώματα. Δεν πιστεύω ότι η Μαρία μπορεί να πάει σε κάποιο κόμμα ή κύμα. Οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει κάποιο κόμμα ή κύμα, θα είναι καταστροφικό για εμάς», δήλωσε.
Ο ίδιος πρόσθεσε πως, αν και δεν αμφισβητεί όσα ανέφερε ο κ. Καραχάλιος για πιθανή πολιτική πρωτοβουλία της Καρυστιανού, «μεταξύ μας, με τη Μαρία, δεν μας έχει πει κάτι».
«Ο κόσμος θα αναρωτηθεί για τον αγώνα μας»
Ο πατέρας του Ντένις Ρούτσι τόνισε ότι μια τέτοια κίνηση θα έριχνε σκιά στον κοινό αγώνα των οικογενειών για δικαίωση.
«Δεν νομίζω να υποστήριζα ένα κίνημα που θα προέδρευε η Μαρία Καρυστιανού. Θα ήταν πολύ καταστροφικό γιατί ο κόσμος μας γνωρίζει για αυτό που είμαστε. Αν γίνει κάτι τέτοιο, νομίζω ότι ο κόσμος θα αναρωτηθεί για τον αγώνα που κάναμε 2,5 χρόνια. Δεν θα την υποστήριζα», υπογράμμισε.
«Ίσως μετά τη δίκη»
Ο Πάνος Ρούτσι δεν απέκλεισε εντελώς το ενδεχόμενο δημιουργίας πολιτικού φορέα, ωστόσο διευκρίνισε ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να συμβεί μόνο μετά την ολοκλήρωση της δίκης για τα Τέμπη.
«Θα έβλεπα ένα κόμμα από τη Μαρία Καρυστιανού μετά τη δίκη, γιατί τότε ο αγώνας μας θα ήταν εντελώς καθαρός», είπε χαρακτηριστικά.
«Με στηρίζουν οι δικοί μου άνθρωποι»
Αναφερόμενος στην κατάσταση της υγείας του, μετά από 23 ημέρες απεργίας πείνας, ο Πάνος Ρούτσι σημείωσε:
«Καλά είμαι, αν και έχω πρόβλημα με την καρδιά μου. Με βλέπει γιατρός. Λιποθύμησα λόγω της πίεσής μου, με πήγαν ξανά στο νοσοκομείο. Είναι από το άγχος και το στρες. Νοσηλεύτηκα 3-4 ημέρες».
Αποκάλυψε επίσης πως δέχθηκε μια συγκινητική επίσκεψη από τον Νίκο Καρβέλα:
«Ήρθε εντελώς αυθόρμητα, αργά, και δεν ήθελε καθόλου δημοσιότητα. Είναι από τους ανθρώπους που εκτιμώ πάρα πολύ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
