Στιγμές αγωνίας εκτυλίχθηκαν τα ξημερώματα του Σαββάτου στην Εθνική Οδό, όταν τουριστικό λεωφορείο που κατέβαινε από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα ξέφυγε από την πορεία του και καρφώθηκε στις μπάρες στο ύψος της Υλίκης.
Η πρόσκρουση ήταν σφοδρή, με το όχημα να σέρνεται για αρκετά μέτρα πριν ακινητοποιηθεί πάνω στο διαχωριστικό διάζωμα. Έξι άτομα πέντε επιβάτες και ο οδηγός μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο, χωρίς όμως να κινδυνεύει η ζωή τους, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, από το lamiareport.gr
Πώς συνέβη το τροχαίο
Το ατύχημα σημειώθηκε γύρω στις 5:30 το πρωί, στο 99ο χιλιόμετρο της Εθνικής, ακριβώς στο σημείο όπου βρίσκεται το πάρκινγκ με τις τουαλέτες. Για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του λεωφορείου, με αποτέλεσμα το όχημα να προσκρούσει δυνατά στις προστατευτικές μπάρες και να ακινητοποιηθεί πάνω στο μεταλλικό διάζωμα.
Η εικόνα του λεωφορείου «σκαρφαλωμένου» στο διαχωριστικό προκαλεί ανατριχίλα, ωστόσο το μεγάλο ευτύχημα είναι ότι δεν ανετράπη και δεν συγκρούστηκε με άλλο όχημα, κάτι που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε τραγωδία.
Έξι τραυματίες στο νοσοκομείο – Κανένας σε κίνδυνο
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ, τα οποία μετέφεραν στο νοσοκομείο της Θήβας πέντε επιβάτες και τον οδηγό. Οι τραυματισμοί τους είναι ελαφροί, κυρίως από χτυπήματα και αναταράξεις κατά τη βίαιη πρόσκρουση, και τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι δεν υπάρχει κανένας σε σοβαρή κατάσταση.
Οι υπόλοιποι επιβάτες είναι καλά στην υγεία τους και συνέχισαν το ταξίδι τους με άλλο μέσο.
Τι εξετάζει η Τροχαία
Την προανάκριση για τις συνθήκες του τροχαίου έχει αναλάβει η Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων Βοιωτίας. Τα σενάρια που εξετάζονται είναι είτε ολίσθηση λόγω οδοστρώματος είτε πιθανή απώλεια προσοχής ή αδιαθεσία του οδηγού, χωρίς να έχει αποκλειστεί κανένα ενδεχόμενο.
Παρά τη σφοδρότητα της σύγκρουσης, το γεγονός ότι το λεωφορείο δεν ανατράπηκε και δεν υπήρξε δεύτερο όχημα εμπλεκόμενο ήταν καθοριστικό. Στην πράξη, έξι άνθρωποι οδηγήθηκαν προληπτικά στο νοσοκομείο, αλλά δεκάδες άλλοι στάθηκαν τυχεροί, αποφεύγοντας τα χειρότερα.
