«Μετανιώνω πικρά κάθε λεπτό εκείνης της νύχτας»: Η 46χρονη σπάει τη σιωπή της για τη δολοφονία της πεθεράς της

27
Νοέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η υπόθεση που συγκλονίζει τη Σαλαμίνα παίρνει νέα διάσταση μετά τις δηλώσεις της 46χρονης που ομολόγησε τη δολοφονία της 75χρονης πεθεράς της τη νύχτα της 31ης Οκτωβρίου. Η κατηγορούμενη εμφανίζεται συντετριμμένη, δηλώνει ότι «μετανιώνει πικρά» για όσα συνέβησαν εκείνο το μοιραίο βράδυ και υποστηρίζει πως είναι αποφασισμένη να πει «όλη την αλήθεια» ενώπιον της ανακρίτριας.



Το έγκλημα, που αρχικά σκηνοθετήθηκε ως ληστεία, αποκαλύφθηκε μετά την ομολογία της 46χρονης και τις τηλεφωνικές άρσεις που τη «έκαψαν».

Σε δήλωσή της που προβλήθηκε στην τηλεόραση, η 46χρονη εμφανίστηκε συγκλονισμένη: «Είμαι συντετριμμένη, θα πω όλη την αλήθεια. Ζητώ συγγνώμη, αλλά ξέρω ότι αυτό δεν είναι αρκετό».
Σύμφωνα με τη δικηγόρο της, Ειρήνη Μαρούπα, η γυναίκα έμεινε μισή ώρα μέσα στο αυτοκίνητο πριν μπει στο σπίτι της 75χρονης, «σκεπτόμενη τι πάει να κάνει».

Η ίδια αναμένεται να απολογηθεί την Παρασκευή ενώπιον της ανακρίτριας Πειραιά.

Στα δικαστήρια Πειραιά η 46χρονη που σκότωσε την πεθερά της στη Σαλαμίνα  -... | Ελλάδα Ειδήσεις

«Έχασε τον έλεγχο» λόγω χρεών από τον τζόγο

Κατά την προανακριτική της εξέταση, η 46χρονη υποστήριξε ότι μπήκε στο σπίτι με σκοπό να κλέψει, καθώς βρισκόταν σε ασφυκτικό οικονομικό αδιέξοδο λόγω χρεών από τον τζόγο. «Τα πράγματα ξέφυγαν», φέρεται να είπε, περιγράφοντας ότι χρησιμοποίησε ένα μαχαίρι και ένα μπουκάλι που βρήκε στο σπίτι όταν η κατάσταση εκτροχιάστηκε.

Ο δικηγόρος της, Βασίλης Ταουξής, περιέγραψε μια γυναίκα σε πλήρη κατάρρευση: «Η εμφάνισή της ήταν άθλια. Υποβασταζόταν από τους αστυνομικούς, δεν μπορούσε να συνεννοηθεί. Ομολόγησε πλήρως την ενοχή της χωρίς να προσπαθήσει να επικαλεστεί προσχήματα».

Το μήνυμα που την πρόδωσε

Λίγες ώρες μετά το έγκλημα, η 46χρονη επιχείρησε να δημιουργήσει άλλοθι στέλνοντας μήνυμα στο κινητό της πεθεράς της, στο οποίο την αποκαλούσε «μαμά» και ρωτούσε «είσαι καλά;». Μετά την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου διαπιστώθηκε ότι το μήνυμα προερχόταν από το δικό της τηλέφωνο.

Οι κάμερες που «έσβησαν» και το σκηνικό της ληστείας

Σύμφωνα με μαρτυρίες, η 46χρονη φέρεται να έσβησε προσωρινά τις κάμερες ασφαλείας στο δικό της σπίτι, ώστε να μην καταγραφεί η ώρα που έφυγε και επέστρεψε. Σε συζητήσεις με το περιβάλλον της μιλούσε για «διακοπή ρεύματος», επιχειρώντας να δικαιολογήσει το κενό στις καταγραφές.

Στο σπίτι του θύματος, η δράστιδα άφησε ανοιχτά συρτάρια για να παραπέμπει σε ληστεία, ενώ σκέπασε την 75χρονη με μια κουβέρτα, εγκαταλείποντάς την βαριά τραυματισμένη στο υπνοδωμάτιο.

Η συνέχεια της έρευνας

Οι αξιωματικοί του Ανθρωποκτονιών συγκέντρωσαν κρίσιμα στοιχεία από κάμερες, τηλεφωνικές επικοινωνίες και την ομολογία της 46χρονης, οδηγώντας στη γρήγορη εξιχνίαση της υπόθεσης. Οι δικηγόροι της αναμένεται να ζητήσουν ψυχιατρική αξιολόγηση, ενώ η κατηγορούμενη φέρεται να συνεργάζεται πλήρως με τις αρχές.

Το ειδεχθές έγκλημα στη Σαλαμίνα συγκλονίζει για την αγριότητά του αλλά και για το προφίλ της δράστιδας, που σήμερα δηλώνει «συντετριμμένη» και «ανήμπορη να εξηγήσει πώς έφτασε σε αυτό το σημείο». Η δικαστική διαδικασία που ακολουθεί θα κληθεί να φωτίσει τις πραγματικές συνθήκες, τα κίνητρα και τη διαδρομή που οδήγησε στη μοιραία νύχτα.

Η 46χρονη στη Σαλαμίνα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ