Επεισόδια με τραυματισμούς, συλλήψεις και χρήση χημικών σημειώθηκαν την Κυριακή (30 Νοεμβρίου 2025) στη Θεσσαλία, κατά τη διάρκεια των κινητοποιήσεων των αγροτών, οι οποίοι διαμαρτύρονται για το αυξημένο κόστος παραγωγής και τις καθυστερήσεις στις αποζημιώσεις.
Η ένταση επικεντρώθηκε στον κόμβο της Νίκαιας Λάρισας, όπου αγρότες συγκρούστηκαν με δυνάμεις των ΜΑΤ, ενώ νέος γύρος κινητοποιήσεων έχει προγραμματιστεί για τη Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου, με αποκλεισμούς εθνικών οδών σε διάφορες περιοχές της χώρας.
Επεισόδια και τραυματισμοί στον κόμβο της Νίκαιας
Όταν οι αγρότες κινήθηκαν πεζοί προς τον κόμβο της Νίκαιας, η αστυνομία επιχείρησε να τους σταματήσει, γεγονός που οδήγησε σε έντονες συμπλοκές, χρήση χημικών και κρότου λάμψης. Οι αγρότες έσπασαν το κιγκλίδωμα του αυτοκινητοδρόμου, πέρασαν με τα τρακτέρ και μπλόκαραν την κυκλοφορία και στα δύο ρεύματα.
Από τα επεισόδια τραυματίστηκε ο γνωστός αγροτοσυνδικαλιστής Χρήστος Σιδερόπουλος, ο οποίος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Λάρισας. Παράλληλα, δύο αστυνομικοί τραυματίστηκαν ελαφρά και μεταφέρθηκαν για πρώτες βοήθειες.
Επεισόδια και στον Πλατύκαμπο – Τρεις συλλήψεις
Ένταση προκλήθηκε και στον κόμβο Πλατυκάμπου, όπου ομάδα αγροτών σήκωσε περιπολικό στα χέρια και έσπασε τα εμπόδια της αστυνομίας, ενώ άλλοι απέκλεισαν τον κόμβο του Ε-65.
Η ΕΛ.ΑΣ. ανακοίνωσε ότι προχώρησε σε τρεις συλλήψεις:
-
Δύο αγρότες στον Πλατύκαμπο για βία κατά υπαλλήλων, φθορά ξένης ιδιοκτησίας και αντίσταση,
-
και ένας ακόμη στη Νίκαια για σωματικές βλάβες και βία κατά υπαλλήλων.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα, ενώ οι αστυνομικές δυνάμεις παραμένουν στα σημεία για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας.
Νέος γύρος κινητοποιήσεων από τη Δευτέρα
Μετά τα επεισόδια, οι αγρότες της Θεσσαλίας αποφάσισαν νέα δυναμική κινητοποίηση από τη Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου, με κλείσιμο εθνικών οδών και επαναφορά των μπλόκων. Όπως επισημαίνουν, «οι δεσμεύσεις της κυβέρνησης δεν τηρήθηκαν» και οι αντιδράσεις θα κλιμακωθούν.
Η Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλίας έχει ήδη ανακοινώσει έκτακτα μέτρα κυκλοφορίας στους βασικούς οδικούς άξονες, ενώ οι ενώσεις αγροτών προαναγγέλλουν νέα συντονισμένη δράση σε Λάρισα, Καρδίτσα και Φάρσαλα.
