Ένταση επικρατεί από το πρωί έξω από το Δικαστικό Μέγαρο Λάρισας, όπου έχουν συγκεντρωθεί δεκάδες αγρότες από το μπλόκο της Νίκαιας, ζητώντας την απελευθέρωση των συναδέλφων τους αγροτών που συνελήφθησαν κατά τα χθεσινά επεισόδια με την Αστυνομία.
Οι δύο από τους τρεις συλληφθέντες οδηγήθηκαν πριν από λίγη ώρα στο δικαστήριο, υπό ισχυρή αστυνομική παρουσία, την ώρα που οι συγκεντρωμένοι φώναζαν συνθήματα υπέρ τους. Οι κατηγορίες που αναμένεται να τους απαγγελθούν αφορούν βία, αντίσταση κατά των αρχών και φθορά ξένης περιουσίας.
Ο τρίτος συλληφθείς, αγρότης και συνδικαλιστής, παραμένει νοσηλευόμενος στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας λόγω τραυματισμού που υπέστη κατά τη διάρκεια των επεισοδίων.
Οι αγρότες δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους και να παραμείνουν έξω από το Δικαστικό Μέγαρο μέχρι να αφεθούν ελεύθεροι οι συνάδελφοί τους, καταγγέλλοντας «υπερβολική χρήση βίας» από τις αστυνομικές δυνάμεις κατά τη διάρκεια της χθεσινής έντασης στη Νίκαια και τον Πλατύκαμπο.
