Πτολεμαΐδα: Έκτροπή λεωφορείου με εργαζόμενους της ΔΕΗ – Νεκρός ο οδηγός έπαθε ανακοπή στο τιμόνι

4
Δεκέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Συναγερμός σήμανε νωρίς το πρωί στην Πτολεμαΐδα, όταν λεωφορείο που μετέφερε εργαζόμενους της ΔΕΗ προς τον ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου ξέφυγε από την πορεία του.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο οδηγός, 56 ετών, αισθάνθηκε έντονη αδιαθεσία, γεγονός που οδήγησε στην απώλεια του ελέγχου του οχήματος.

Επιβάτης έσωσε το λεωφορείο – Άρπαξε το τιμόνι και πάτησε φρένο

Την κρίσιμη στιγμή, ένας από τους 58 εργαζόμενους που επέβαιναν στο λεωφορείο αντέδρασε άμεσα.
Βλέποντας τον οδηγό να καταρρέει, έπιασε το τιμόνι και πάτησε φρένο, ακινητοποιώντας το όχημα πριν σημειωθεί σοβαρό δυστύχημα.

Η κίνηση αυτή αποδείχθηκε καθοριστική, σώζοντας δεκάδες ζωές.

Μάχη για να κρατήσουν στη ζωή τον οδηγό – 45 λεπτά ΚΑΡΠΑ

Αμέσως στο σημείο έφτασαν διασώστες του ΕΚΑΒ και γιατροί, οι οποίοι έδωσαν τιτάνια μάχη για να επαναφέρουν τον οδηγό.
Για 45 λεπτά του έκαναν ΚΑΡΠΑ, όμως, παρά τις προσπάθειες, ο 56χρονος κατέληξε.

Καλά στην υγεία τους οι εργαζόμενοι – Μεταφέρθηκαν στον προορισμό τους

Οι 58 επιβάτες του λεωφορείου δεν τραυματίστηκαν και βρίσκονται όλοι καλά στην υγεία τους.
Σύμφωνα με το kozan.gr, μεταφέρθηκαν τελικά στον ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου με άλλο λεωφορείο.

Η τοπική κοινωνία είναι συγκλονισμένη τόσο από την ξαφνική απώλεια του οδηγού, όσο και από το πόσο κοντά έφτασε να σημειωθεί μια μεγάλη τραγωδία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Δίκη για τα Τέμπη: Συνέχεια την Τετάρτη (24/6) με Νέα Αιτήματα στο Δικαστήριο

 Η συνεδρίαση αυτή αποτελεί έναν ακόμα κρίσιμο σταθμό στην…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ