Τα ταξί επιστρέφουν κανονικά στους δρόμους της Αττικής από τις 6:00 το πρωί της Παρασκευής, καθώς το Σωματείο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) αποφάσισε την αναστολή της 24ωρης απεργίας που είχε προγραμματιστεί να συνεχιστεί. Η απόφαση ελήφθη λόγω της κακοκαιρίας Byron, που αναμένεται να πλήξει έντονα την περιοχή, με στόχο να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη μετακίνηση του επιβατικού κοινού.
Γιατί «πάγωσε» η απεργία
Αν και οι οδηγοί είχαν ήδη αποφασίσει παράταση της κινητοποίησης κατά 24 ώρες, οι έντονες καιρικές συνθήκες οδήγησαν σε ανατροπή του σχεδιασμού. Το ΣΑΤΑ υπογραμμίζει πως προτεραιότητα αποτελεί η ασφαλής εξυπηρέτηση των πολιτών σε μια ημέρα που οι ανάγκες μετακίνησης πιθανότατα θα αυξηθούν σημαντικά.
Σε ανακοίνωσή του σημειώνει: «Η απόφαση αυτή λαμβάνεται προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού». Παράλληλα, ξεκαθαρίζει ότι η αναστολή δεν σημαίνει εγκατάλειψη του αγώνα.
Σκληρή κριτική στην κυβέρνηση – Προειδοποίηση για κλιμάκωση
Το ΣΑΤΑ τονίζει πως εξακολουθεί να διεκδικεί λύσεις στα χρόνια προβλήματα του κλάδου. Κατηγορεί την κυβέρνηση για «αδιαλλαξία» και «άρνηση ουσιαστικού διαλόγου», προειδοποιώντας ότι αν δεν υπάρξουν δεσμευτικές κινήσεις, η κλιμάκωση των κινητοποιήσεων είναι δεδομένη.
«Καλούμε την κυβέρνηση να αναλάβει άμεσα τις ευθύνες της, προτού η κατάσταση ξεφύγει από κάθε έλεγχο», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Με την αναστολή της απεργίας, τα ταξί θα είναι ξανά διαθέσιμα σε όλη την Αττική από νωρίς το πρωί της Παρασκευής. Το ΣΑΤΑ ενημερώνει πως θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση για την πορεία των κινητοποιήσεων, ανάλογα με την εξέλιξη της κακοκαιρίας και τις ανταποκρίσεις της κυβέρνησης.
Οι οδηγοί επιστρέφουν στο τιμόνι, ωστόσο το κλίμα παραμένει τεταμένο και τα επόμενα βήματα του κλάδου θα κριθούν από τις εξελίξεις των επόμενων ημερών.
