Ένα ακόμη επεισόδιο στις συνεχιζόμενες αγροτικές κινητοποιήσεις σημειώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας στη Μυτιλήνη, όπου το πλοίο «Διαγόρας» αναχώρησε άδειο για το προγραμματισμένο δρομολόγιο Μυτιλήνη – Χίος – Πειραιάς, καθώς οι αγρότες απέκλεισαν όλες τις εισόδους του λιμανιού, εμποδίζοντας την επιβίβαση των ταξιδιωτών.
Το μπλόκο στο λιμάνι
Οι αγρότες είχαν συγκεντρωθεί στο λιμάνι από το μεσημέρι, παρατάσσοντας αγροτικά οχήματα και τρακτέρ στις τρεις εισόδους του χώρου, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να εισέλθει κανένας επιβάτης ή όχημα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ακτοπλοϊκής εταιρείας, εκτός πλοίου έμειναν:
-
160 επιβάτες
-
25 φορτηγά
-
46 επιβατικά αυτοκίνητα
Το «Διαγόρας» αναγκάστηκε τελικά να αναχωρήσει χωρίς επιβάτες και οχήματα.
«Ζητάμε συγγνώμη, αλλά δεν φταίμε εμείς»
Οι αγρότες, μιλώντας στα τοπικά μέσα, τόνισαν ότι πέτυχαν τον στόχο της κινητοποίησης, επισημαίνοντας ωστόσο ότι λυπούνται για την ταλαιπωρία των πολιτών. Υπογράμμισαν πως η ευθύνη για τα προβλήματα των τελευταίων ημερών δεν βαραίνει τους ίδιους, αλλά –όπως λένε– την κυβέρνηση που δεν έχει ανταποκριθεί στα αιτήματά τους.
Η ένταση στις κινητοποιήσεις συνεχίζεται
Το περιστατικό στη Μυτιλήνη έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά επεισοδίων και αποκλεισμών λιμανιών, δρόμων και αεροδρομίων σε όλη τη χώρα, καθώς ο αγροτικός κόσμος κλιμακώνει τις πιέσεις του ενόψει των συζητήσεων με την κυβέρνηση.
