Η αγάπη του 37χρονου Στέλιου, για τα Αστερούσια Όρη κατέληξε σε τραγωδία. Η Κρήτη βυθίστηκε στο πένθος για τον άδικο χαμό του φίλου της «Λούκο» του ανθρώπου που είχε αφιερώσει τη ζωή του, στην εξερεύνηση της φύσης και των πιο άγριων διαδρομών της, καθώς η εξόρμησή του στο Φαράγγι Αμπά έμελλε να ήταν η τελευταία του.
Η πτώση και η αγωνιώδης κλήση για βοήθεια
Το μεσημέρι της Κυριακής, ο 37χρονος τραυματίστηκε σοβαρά ενώ επιχειρούσε κατάβαση στον καταρράκτη του φαραγγιού. Παρά τον πόνο, κατάφερε να καλέσει το ΕΚΑΒ και να ενημερώσει πως είχε τραυματιστεί στο πόδι και στα πλευρά. Από εκείνη τη στιγμή ξεκίνησε ένας αγώνας δρόμου για να φτάσουν οι διασώστες στο σημείο.
Δύσβατο τοπίο – Διασώστες σε μάχη με το φαράγγι
Η Πυροσβεστική, η ΕΜΑΚ και ομάδες δασοκομάντος προσπάθησαν να προσεγγίσουν τον Στέλιο, όμως το φαράγγι αποδείχτηκε εξαιρετικά απρόσιτο. Η επιχείρηση συνεχίστηκε όλη τη νύχτα, ενώ το πρωί της Δευτέρας ζητήθηκε η συνδρομή ελικοπτέρου Super Puma. Ωστόσο, ούτε αυτό δεν κατάφερε αν φτάσει στο σημείο λόγω της απότομης μορφολογίας του εδάφους.
Έτσι, οι διασώστες ξεκίνησαν μια επίπονη χερσαία επιχείρηση, με σχοινιά και ορειβατικό εξοπλισμό, μέσα σε ένα περιβάλλον που δεν συγχωρεί λάθη.
Η οδυνηρή ολοκλήρωση
Το μεσημέρι της Δευτέρας, οι δυνάμεις διάσωσης κατάφεραν να φτάσουν στον 37χρονο. Εντοπίστηκε χωρίς τις αισθήσεις του και παραδόθηκε σε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για τη μεταφορά του.
Η ανακοίνωση της Πυροσβεστικής
Στην επίσημη ενημέρωσή της, η Πυροσβεστική ανέφερε πως στην επιχείρηση συμμετείχαν συνολικά 31 πυροσβέστες, δυνάμεις της ΕΜΑΚ και ελικόπτερο του ΕΚΣΕΔ, επιβεβαιώνοντας ότι ο 37χρονος βρέθηκε σε εξαιρετικά δύσβατο σημείο και μεταφέρθηκε με ορειβατικό εξοπλισμό σε προσβάσιμη περιοχή.
Η Κρήτη αποχαιρετά έναν άνθρωπο που λάτρευε τη φύση
Οι φίλοι του τον περιγράφουν ως άνθρωπο με πάθος, χαμόγελο και αστείρευτη ενέργεια. Όμως η τελευταία του διαδρομή στις άγριες διαδρομές των Αστερουσίων ήταν αυτή που του στοίχισε τη ζωή.

