Σκηνές βίας εκτυλίχθηκαν το μεσημέρι στον Πειραιά, όταν ένας καβγάς για την προτεραιότητα στον δρόμο κατέληξε σε άγριο ξυλοδαρμό.
Ένας 20χρονος οδηγός αυτοκινήτου επιτέθηκε σε 47χρονο διανομέα φαγητού, γρονθοκοπώντας τον στο πρόσωπο, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του και τη μεταφορά του στο νοσοκομείο.
Το επεισόδιο σημειώθηκε επί της οδού Υψηλάντου, όταν για άγνωστο λόγο οι δύο οδηγοί διαπληκτίστηκαν για την προτεραιότητα. Η ένταση κλιμακώθηκε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, με τον 20χρονο να κατεβαίνει από το όχημά του και να επιτίθεται στον διανομέα. Ο 47χρονος δέχθηκε χτυπήματα στο πρόσωπο και τραυματίστηκε, ενώ περαστικοί ειδοποίησαν άμεσα τις Αρχές και το ΕΚΑΒ.
Στο σημείο έφτασε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο μετέφερε τον τραυματισμένο διανομέα στο Αττικό Νοσοκομείο για την παροχή των πρώτων βοηθειών. Η κατάστασή του δεν εμπνέει ανησυχία, ωστόσο το περιστατικό προκάλεσε έντονη αναστάτωση στη γειτονιά.
Εντοπισμός και συλλήψεις από την Αστυνομία
Ο 20χρονος οδηγός τράπηκε σε φυγή μετά το επεισόδιο, όμως αστυνομικοί εντόπισαν λίγο αργότερα το όχημά του στη συμβολή της Ακτής Μιαούλη με την οδό Σαχτούρη. Εκεί προχώρησαν στη σύλληψή του με την κατηγορία της πρόκλησης επικίνδυνης σωματικής βλάβης και της μη επίδειξης ταυτότητας.
Μαζί του συνελήφθη και ο 27χρονος συνοδηγός του οχήματος, επίσης για μη έκδοση ταυτότητας.
Οι δύο άνδρες οδηγήθηκαν στο Τμήμα Ασφαλείας Δημοτικού Θεάτρου, όπου σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος τους. Η υπόθεση ακολουθεί πλέον τον δρόμο της Δικαιοσύνης.
