Τραγωδία στην Αλεξανδρούπολη: Νεκρό μεταφέρθηκε 3χρονο παιδί στο νοσοκομείο με εικόνα βαριάς ασιτίας

17
Δεκέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Συναγερμός σήμανε στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, όταν μητέρα μετέφερε το 3 παιδί της χωρίς ζωτικά σημεία. Παρά τις προσπάθειες του ιατρονοσηλευτικού προσωπικού, οι γιατροί διαπίστωσαν ότι το παιδί ήταν ήδη νεκρό κατά την άφιξή του στο νοσοκομείο.

Λέσβος: Νέα τραγωδία με νεκρό βρέφος οκτώ μηνών στην κούνια του - ΤΑ ΝΕΑ

Η εικόνα του παιδιού προκάλεσε σοκ, καθώς από την πρώτη εκτίμηση διαπιστώθηκαν σοβαρά σημάδια βαριάς ασιτίας και υποσιτισμού, με το σώμα του να είναι εξαιρετικά αδύνατο, σχεδόν σκελετωμένο.

Σύμφωνα με τις αρχικές ιατρικές εκτιμήσεις, το παιδί παρουσίαζε έντονη επιβάρυνση της υγείας του, με εικόνα που παραπέμπει σε παρατεταμένο υποσιτισμό. Οι γιατροί δεν μπόρεσαν να διαπιστώσουν άμεσα αν υπήρχε και κάποιο άλλο παθολογικό αίτιο που συνέβαλε στον θάνατό του.

Η σοβαρότητα της κατάστασης οδήγησε στην άμεση ενημέρωση της Αστυνομίας, ώστε να διερευνηθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες ζούσε το παιδί.

panepisthmiako-geniko-nosokomeio-ale3androypolhs.jpg

Η οικογένεια και οι συνθήκες διαβίωσης

Το τρίχρονο παιδί ζούσε με τη μητέρα του και τα δύο ανήλικα αδέρφια του σε συνοικία της Αλεξανδρούπολης. Ο πατέρας της οικογένειας εργάζεται στο εξωτερικό. Η οικογένεια ανήκει στην κοινότητα των Ρομά.

Αστυνομικοί που έφτασαν στο νοσοκομείο προσπάθησαν να λάβουν πληροφορίες από τη μητέρα σχετικά με την καθημερινότητα του παιδιού, τη διατροφή του και την κατάσταση της υγείας του τις τελευταίες ημέρες πριν από τον θάνατό του.

Σήμερα η νεκροψία – νεκροτομή

Απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα αναμένεται να δώσει η νεκροψία-νεκροτομή, η οποία θα πραγματοποιηθεί σήμερα από τον καθηγητή Ιατροδικαστικής Παύλο Παυλίδη. Τα αποτελέσματα θα καθορίσουν τα ακριβή αίτια θανάτου και θα αποσαφηνίσουν αν, πέραν του υποσιτισμού, υπήρξε και άλλος επιβαρυντικός παράγοντας.

Η μητέρα παραμένει υπό την επίβλεψη των Αρχών μέχρι να ολοκληρωθεί η ιατροδικαστική εξέταση και να προκύψουν σαφή συμπεράσματα.

Η τραγική υπόθεση του θανάτου του τρίχρονου παιδιού έχει προκαλέσει έντονο προβληματισμό και συγκίνηση στην τοπική κοινωνία της Αλεξανδρούπολης. Οι Αρχές αναμένουν τα επίσημα πορίσματα της νεκροψίας-νεκροτομής προκειμένου να διαπιστωθεί τι ακριβώς οδήγησε στον θάνατο του παιδιού και να καθοριστούν τα επόμενα νομικά και θεσμικά βήματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Oικιακή βοηθός «ξάφριζε» κοσμήματα και χρηματικά ποσά από σπίτια σε Αθήνα και Κηφισιά

Στη σύλληψη μίας 29χρονης, η οποία κατηγορείται ότι αφαιρούσε…

Ρωσία: Πέθανε ο πρώην υπουργός Άμυνας Σεργκεί Ιβανόφ

Ο πρώην υπουργός Άμυνας της Ρωσίας και ειδικός απεσταλμένος…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ