«Καλημέρα Ελλάδα» χωρίς τον Γιώργο Παπαδάκη: Η εκπομπή αποχαιρέτησε τον αιώνιο παρουσιαστή της

5
Ιανουάριος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Βαρύ ήταν το κλίμα στο ξεκίνημα της εκπομπής «Καλημέρα Ελλάδα», που αφιερώθηκε στη μνήμη του Γιώργος Παπαδάκης, ο οποίος έφυγε από τη ζωή την Κυριακή 4 Ιανουαρίου. Η εκπομπή που ταυτίστηκε όσο καμία άλλη με την πορεία του, άνοιξε με σιωπή, συγκίνηση και λόγια που αποτύπωναν το μέγεθος της απώλειας για τη δημοσιογραφία και την τηλεόραση.




Το αντίο από τη θέση που σημάδεψε μια εποχή

Το «Καλημέρα Ελλάδα» δεν ήταν απλώς μια πρωινή εκπομπή, αλλά το σημείο αναφοράς που καθιέρωσε την ενημερωτική ζώνη στη χώρα. Ο Γιώργος Παπαδάκης συνέδεσε το όνομά του με την εκπομπή για δεκαετίες, πριν αποχωρήσει από την παρουσίαση το καλοκαίρι του 2025, παραδίδοντας τη σκυτάλη στον Παναγιώτη Στάθη και την Άννα Λιβαθυνού.

Ο Παναγιώτης Στάθης, εμφανώς συγκινημένος, δήλωσε πως ποτέ δεν φανταζόταν ότι θα βρισκόταν στη θέση αυτή για να αποχαιρετήσει τον άνθρωπο που ανήκει, όπως είπε, «στον αστερισμό του μύθου της ελληνικής δημοσιογραφίας». Τόνισε ότι ο Γιώργος Παπαδάκης θα συνεχίσει να τους συντροφεύει μέσα από το έργο και το αποτύπωμά του.

«Μας έμαθε να αγαπάμε τη δουλειά μας»

Στο ίδιο κλίμα, η Άννα Λιβαθυνού αναφέρθηκε στον άνθρωπο που καθιέρωσε την πρωινή ενημέρωση και ενέπνευσε γενιές δημοσιογράφων, μιλώντας για το πάθος με το οποίο τους δίδαξε να υπηρετούν τη δουλειά τους με ευθύνη και αφοσίωση.

Ιδιαίτερα φορτισμένη ήταν η στιγμή που η αρχισυντάκτρια της εκπομπής, Άννη Ζιώγα, βγήκε από την αίθουσα σύνταξης και μίλησε με λυγμούς για τον άνθρωπο που, όπως είπε, υπήρξε οικογένεια μετά από τόσα χρόνια συνεργασίας. Περιέγραψε τον Γιώργο Παπαδάκη ως απαιτητικό αλλά βαθιά δίκαιο, έναν άνθρωπο που έμπαινε πάντα μπροστά και αναλάμβανε το κόστος.

«Η φωνή που ξύπναγε μια χώρα»

Στην εκπομπή παρενέβη και η Μαρία Αναστασοπούλου, πρώην συμπαρουσιάστρια του Γιώργου Παπαδάκη, σημειώνοντας ότι το «Καλημέρα Ελλάδα» σήμερα δεν της έβγαινε από μέσα. Μίλησε για την εμμονή του στην αλήθεια, τη φροντίδα της κάθε λεπτομέρειας στον αέρα και τις ατελείωτες ώρες δουλειάς, πάντα με γνώμονα τον άνθρωπο και την είδηση.

Όπως τόνισε, ο Γιώργος Παπαδάκης υπήρξε «η επιτομή του συνομιλητή της κοινωνίας», με διαρκή προσοχή στα μηνύματα και τις αγωνίες του κόσμου. «Όλοι μεγαλώσαμε με τη φωνή του να λέει κάθε πρωί “Καλημέρα Ελλάδα”. Σήμερα, αυτό το ξυπνητήρι σίγησε μετά από 34 χρόνια», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ένα τέλος που γράφει ιστορία

Οι συνεργάτες του συμφώνησαν ότι ο ίδιος, αν τους έβλεπε, θα ζητούσε να συνεχίσουν με την επικαιρότητα, όπως έκανε πάντα. Όμως η σημερινή εκπομπή ήταν αφιερωμένη σε έναν άνθρωπο που δεν ήταν απλώς παρουσιαστής, αλλά κομμάτι της συλλογικής μνήμης της χώρας.

Το «Καλημέρα Ελλάδα» αποχαιρέτησε τον Γιώργο Παπαδάκη όχι μόνο ως δημοσιογράφο, αλλά ως τη φωνή που επί δεκαετίες συνόδευε τα πρωινά μιας ολόκληρης κοινωνίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Στενά του Ορμούζ: Το Ιράν επιμένει στο δικαίωμά του να ελέγχει την ναυσιπλοΐα

Το Ιράν επανέλαβε ότι έχει δικαιώματα στον έλεγχο της…

Ακραίος καύσωνας στην Ευρώπη με δεκάδες νεκρούς

Υγειονομικές αρχές σε όλη την Ευρώπη παρέμειναν σε υψηλό…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ