Χωρίς ράντζα τελείωσε η εφημερία του Ευαγγελισμού σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας Θάνο Πλεύρη, καθώς όπως είχε προαναγγελθεί, υπήρξε παράλληλη εφημερία του ΝΙΜΤΣ.
Ανέφερε επίσης σε τηλεοπτική συνέντευξή του ότι «αντίστοιχα την επόμενη εβδομάδα μπαίνουν δύο έως τρεις ιδιωτικές δομές που θα υποστηρίξουν το Αττικό, το Λαϊκό και το Γεννηματά. Το Αττικό είναι πιο δύσκολη περίπτωση. Όλα τα άλλα νοσοκομεία της Αθήνας θα είναι χωρίς ράντζα».
Ο Υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, από το βήμα της Βουλής αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στα προβλήματα των νοσοκομείων, λέγοντας πως η κατάσταση αναμένεται να αντιμετωπιστεί καθώς θα ενισχυθούν οι εφημερίες με τη συμβολή ιδιωτικών κλινικών.
«Η πίεση στο ΕΣΥ υπήρξε μεγάλη στον παθολογικό τομέα λόγω covid και έξαρση των λοιμώξεων. Ωστόσο η ανάπτυξη επικουρικών κλινών δε διαφέρει από ότι συνέβαινε μέχρι και πριν την πανδημία. Η πίεση εντοπίζεται σε συγκεκριμένα νοσοκομεία της 1ης ΥΠΕ και στο Αττικό νοσοκομείο.
Όλα τα νοσοκομεία που εφημερεύουν στην 1η Υπε δεν αναπτύσσουν άνω των 50 κλινών συνολικά επικουρικών και στο σύνολο τους απορροφούνται την επόμενη ημέρα. Η συμφωνία που υπογράφηκε μεταξύ υπουργείου Υγείας και Εθνικής Άμυνας για τη συν-εφημέρευση «Ευαγγελισμού» και ΝΙΜΤΣ προβλέπει ότι το τελευταίο θα διαθέτει έως και 50 κλίνες για τις ανάγκες νοσηλείας περιστατικών που θα διακομίζονται όμως μέσω του ΕΚΑΒ.
Με την προσθήκη του ΝΙΜΙΤΣ στον Ευαγγελισμό ήδη η κατάσταση βελτιώνεται, είπε χαρακτηριστικά ο Υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης την Τρίτη από το βήμα του στη Βουλή, προσθέτοντας πως «τις επόμενες ημέρες θα υπάρξει και ενίσχυση από 2-3 ιδιωτικές κλινικές και για το Αττικό χωρίς καμία επιβάρυνση του ασθενούς και το πρόβλημα για το επόμενο δίμηνο θα αντιμετωπισθεί σε μεγάλο βαθμό».
Η συν-εφημέρευση «Ευαγγελισμού» και ΝΙΜΤΣ, που ξεκίνησε την Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2023, βάζοντας σε εφαρμογή το σχέδιο του υπουργείου Υγείας για συνέργειες κομβικών νοσοκομείων του ΕΣΥ με άλλες δημόσιες ή ιδιωτικές δομές ώστε να απορροφηθούν τα ράντζα, αποδείχθηκε ευεργετική.
«Ο Ευαγγελισμός από χθες για πρώτη φορά μηδένισε τα ράντζα και αυτός θα είναι ο κανόνας από εδώ και μπρος. Τέρμα οι άθλιες εικόνες που πλέον θα αποτελούν εξαίρεση και πιθανά κάτι περιστασιακό για λίγες ώρες. Έχουμε σχέδιο και το υλοποιούμε» έγραψε χθες στον λογαριασμό του στα social media ο διοικητής του νοσοκομείου, Αναστάσιος Γρηγορόπουλος. Χθες το πρωί που ολοκληρώθηκε η εφημερία είχαν γίνει συνολικά περίπου 160 εισαγωγές στον Ευαγγελισμό, εκ των οποίων οι 20 ήταν λόγω covid, και άλλες 20 στο ΝΙΜΤΣ.
Ο Ευαγγελισμός από χτες για πρώτη φορά μηδένισε τα ράτζα και αυτός θα ναι ο κανόνας απο δω και μπρος.Τέρμα οι άθλιες…
Posted by Anastasios V. Grigoropoulos on Sunday, January 29, 2023
