Στο νοσοκομείο 19χρονος μετά από πτώση 15 μέτρων από τα Ενετικά Τείχη στο Ηράκλειο

13
Ιανουάριος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε τα ξημερώματα στο κέντρο του Ηρακλείου, όταν ένας 19χρονος άνδρας έπεσε στο κενό από τα Ενετικά Τείχη, στο σημείο όπου βρίσκεται το άγαλμα του Ελευθερίου Βενιζέλου. Ο νεαρός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με σοβαρά τραύματα, ενώ οι αρχές διερευνούν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε η πτώση.

Ηράκλειο: Νεκρή 40χρονη έπειτα από πτώση από τα ενετικά τείχη | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Πτώση από ύψος 15 μέτρων στο κέντρο της πόλης

Το περιστατικό σημειώθηκε περίπου στη 1:30 μετά τα μεσάνυχτα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο 19χρονος έπεσε από ύψος περίπου 15 μέτρων από τα Ενετικά Τείχη, προκαλώντας κινητοποίηση περαστικών που βρίσκονταν στο σημείο εκείνη την ώρα.

Άμεσα ειδοποιήθηκαν το ΕΚΑΒ και οι αστυνομικές αρχές, με τους διασώστες να φτάνουν γρήγορα στο σημείο και να παρέχουν τις πρώτες βοήθειες.

Άμεση κινητοποίηση ΕΚΑΒ και Αστυνομίας

Ο νεαρός, υπήκοος Γερμανίας, διέμενε σε ξενοδοχείο στο Ηράκλειο. Μετά την πτώση του, μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου, όπου και νοσηλεύεται.

Οι γιατροί διαπίστωσαν σοβαρά κατάγματα στα κάτω άκρα, ενώ η κατάστασή του χαρακτηρίζεται σοβαρή, χωρίς μέχρι στιγμής να υπάρχει ενημέρωση για κίνδυνο για τη ζωή του.

Σε εξέλιξη η διερεύνηση των συνθηκών

Οι αστυνομικές αρχές συλλέγουν καταθέσεις και στοιχεία προκειμένου να διαπιστωθούν οι ακριβείς συνθήκες του περιστατικού. Το σημείο της πτώσης, στο άγαλμα του Ελευθερίου Βενιζέλου, είναι ιδιαίτερα πολυσύχναστο ακόμη και τις νυχτερινές ώρες, γεγονός που εξηγεί την άμεση αντίδραση των πολιτών.

Η υπόθεση παραμένει ανοιχτή, με τις αρχές να εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα, ενώ η προσοχή στρέφεται στην πορεία της υγείας του 19χρονου τις επόμενες ώρες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ