Μπροστά σε μία υπόθεση που προκαλεί σοκ και ανατριχίλα βρίσκονται οι Αρχές στη Θεσσαλονίκη. Ένας 52χρονος άνδρας ομολόγησε τη δολοφονία 46χρονης γυναίκας που αγνοούνταν, ενώ πλέον κατηγορείται και για δεύτερη ανθρωποκτονία. Τα ευρήματα στο σπίτι του, στην περιοχή της Μενεμένης, ανοίγουν τον δρόμο για ευρύτερη έρευνα, με τις Αρχές να εξετάζουν ακόμη και το ενδεχόμενο δράσης κατά συρροή, serial killer.
Η δήλωση της εξαφάνισης της 46χρονης είχε γίνει τον Φεβρουάριο του 2025 στην Ασφάλεια Αλεξανδρούπολης, με την οικογένειά της να υποστηρίζει ότι δεν είχε επικοινωνήσει από τον Σεπτέμβριο του 2024, ενώ είχε αφιερώσει εκπομπή στο «Φως στο Τούνελ» και η Αγγελική Νικολούλη.
Το μακάβριο εύρημα και το «υπόγειο της φρίκης»
Η υπόθεση αποκαλύφθηκε όταν αστυνομικοί, ερευνώντας δύο ανεξιχνίαστες εξαφανίσεις γυναικών, εντόπισαν κοινό παρονομαστή τον 52χρονο, γνωστό στις Αρχές για χρήση ουσιών. Το σπίτι του τέθηκε υπό διακριτική παρακολούθηση και το απόγευμα αποφασίστηκε έρευνα.
Στον 4ο όροφο οικήματος βρέθηκαν σκελετικά υπολείμματα γυναίκας, τα οποία παραπέμπουν σε αγνοούμενη που είχε δηλωθεί εξαφανισμένη το καλοκαίρι του 2025. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο δράστης μετέφερε τη σορό από το υπόγειο, όπου διέμενε, και επιχείρησε να καλύψει τις οσμές ρίχνοντας ασβέστη και υγρά, ενώ σκέπασε το σώμα με χαλιά.
Ακολούθησε έρευνα στο υπόγειο διαμέρισμα. Εκεί οι αστυνομικοί εντόπισαν μεγάλο αριθμό γυναικείων ενδυμάτων, κηλίδες αίματος και έντονη οσμή από πτωματικά υγρά. Στο σημείο κλήθηκε ιατροδικαστής, ενώ την έρευνα ανέλαβαν στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. και της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος.
Τι είπε στην κατάθεσή του ο κατηγορούμενος
Στην κατάθεσή του, ο 52χρονος υποστήριξε ότι η πρώτη γυναίκα, της οποίας η εξαφάνιση είχε δηλωθεί τον Φεβρουάριο του 2024, σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια χρήσης ουσιών τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς.
Όπως ισχυρίστηκε, εκείνη φώναζε και μιλούσε στο τηλέφωνο, με αποτέλεσμα ο ίδιος και φίλος του να της φράξουν μύτη και στόμα, προκαλώντας τον θάνατό της. Σύμφωνα με τον ίδιο, το σώμα της πετάχτηκε σε κάδο απορριμμάτων.
Για τη δεύτερη γυναίκα ανέφερε ότι τη δεύτερη εβδομάδα του Ιουλίου 2025 πέθανε από υπερβολική δόση στο υπόγειο. Υποστήριξε πως με τη βοήθεια φίλου του μετέφερε τη σορό στον 4ο όροφο και επιχείρησε να καλύψει τα ίχνη.
Ωστόσο, οι αστυνομικοί εντόπισαν κηλίδες αίματος που δεν συμβαδίζουν χρονικά με τους ισχυρισμούς του, στοιχείο που ενισχύει τις υποψίες ότι τα εγκλήματα μπορεί να είναι περισσότερα, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο serial killer
Ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα – Στον εισαγγελέα οι συλληφθέντες
Ο 52χρονος και ο φερόμενος συνεργός του συνελήφθησαν και οδηγούνται σήμερα ενώπιον του εισαγγελέα Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, τα Εγκληματολογικά Εργαστήρια αναλύουν τα ευρήματα από το υπόγειο και τον 4ο όροφο, με στόχο να ταυτοποιηθούν ίχνη και να διαπιστωθεί αν συνδέονται με άλλες εξαφανίσεις γυναικών.
Η έρευνα βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, με τις Αρχές να εξετάζουν κάθε πιθανό σενάριο. Το «υπόγειο της φρίκης» στη Μενεμένη φαίνεται πως δεν έχει αποκαλύψει ακόμη όλα του τα μυστικά, ενώ η υπόθεση απειλεί να εξελιχθεί σε μία από τις πιο σκοτεινές στα χρονικά της πόλης.
