Η τραγωδία που βύθισε στο πένθος τη Θεσσαλονίκη και την οικογένεια του ΠΑΟΚ φτάνει σήμερα στην πιο σκληρή της στιγμή.
Φίλοι, συγγενείς και συνοπαδοί αποχαιρετούν τους πέντε νέους που έχασαν τη ζωή τους στο τροχαίο δυστύχημα στη Ρουμανία, σε μια ημέρα βαριά από οδύνη και σιωπηλό πόνο.
Σήμερα το ύστατο χαίρε στους πέντε φιλάθλους του ΠΑΟΚ. Δύο από τα θύματα κηδεύτηκαν χθες, σε περιοχές της Θεσσαλονίκης και της Πιερίας. Σήμερα, Σάββατο, συγγενείς και φίλοι αποχαιρετούν τους υπόλοιπους πέντε νέους, σε διαφορετικά σημεία της Κεντρικής Μακεδονίας.
Στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, πραγματοποιούνται οι κηδείες των τριών φίλων που κατάγονταν από την περιοχή. Η εξόδιος ακολουθία του Κώστα Μαρκόπουλου, του Δημήτρη Μαρωνίτη και του Βασίλη Πάλο θα τελεστεί στις 13:00 στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου, με τις σορούς να βρίσκονται στον ναό από τις 11:00 το πρωί.
Την ίδια ημέρα, στις 12:00, συγγενείς και φίλοι αποχαιρετούν τον Γιώργο Κεσανίδη στον Ιερό Ναό Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου στην Ευκαρπία, ενώ στις 13:00 θα τελεστεί η κηδεία του Θανάση Γκουζούρη στα Στεφανινά του δήμου Βόλβης.
Εξιτήριο για τον έναν τραυματία – Επιθυμεί να παραστεί στις κηδείες
Συγκίνηση προκαλεί το γεγονός ότι εξιτήριο πήρε ο 28χρονος φίλαθλος του ΠΑΟΚ που τραυματίστηκε στο δυστύχημα και νοσηλεύτηκε στο Νοσοκομείο «Παπαγεωργίου». Οι γιατροί έκριναν ότι η κατάστασή του παρουσιάζει βελτίωση και του επέτρεψαν να αποχωρήσει από το νοσοκομείο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ίδιος εξέφρασε την επιθυμία να παραστεί στις κηδείες των φίλων του, ένα αίτημα που συγκλόνισε το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.
Σταθερή η κατάσταση του 20χρονου στο Παπανικολάου
Την ίδια ώρα, συνεχίζει να νοσηλεύεται στην Α’ Χειρουργική Κλινική του Νοσοκομείου Παπανικολάου ο 20χρονος οπαδός του ΠΑΟΚ, ο οποίος φέρει κακώσεις στο κεφάλι. Ο χειρουργός Κωνσταντίνος Φορτούνης, μιλώντας στο ΕΡΤnews, χαρακτήρισε την κατάστασή του «σταθερή».
«Νοσηλεύεται στο νευροχειρουργικό τμήμα, φέρει κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, οι οποίες προς το παρόν δεν χρίζουν χειρουργικής παρέμβασης ή νοσηλείας σε μονάδα εντατικής θεραπείας. Υπάρχει πάντα βέβαια εγρήγορση από την πλευρά μας και την πλευρά των νευροχειρουργών για πιθανή περαιτέρω διερεύνηση ή παρέμβαση σε περίπτωση αλλαγής της κατάστασής του», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όπως πρόσθεσε, «όταν κάποιος εξελίσσεται για τόσες μέρες ομαλά, συνήθως αυτή είναι και η συνέχεια, αλλά σε κάθε περίπτωση απαιτείται εγρήγορση. Όλο το νοσοκομείο έχει πέσει πάνω του, έχουν παρελάσει όλες οι ειδικότητες από το πλευρό του. Πιστεύω και εύχομαι ότι θα εξελιχθεί ομαλά».
Ενθαρρυντικά νέα και από τη Ρουμανία
Ο τρίτος τραυματίας παραμένει νοσηλευόμενος στη Ρουμανία, στο νοσοκομείο της Τιμισοάρα. Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει αποσωληνωθεί, ενώ οι γιατροί μείωσαν την καταστολή, με τον 20χρονο να μπορεί να κινήσει τα άκρα του, εκτός από το σπασμένο χέρι.
Παραμένει διασωληνωμένος προληπτικά, ώστε να διατηρηθεί η ακινησία και να μην επιβαρυνθεί η αναπνοή του λόγω οιδήματος από την επέμβαση. Ιατρικό συμβούλιο αναμένεται να αποφασίσει το πότε και αν μπορεί να επαναπατριστεί για να συνεχίσει τη νοσηλεία του στην Ελλάδα.
Η σημερινή ημέρα κλείνει τον κύκλο μιας τραγωδίας που άφησε πίσω της άδεια καθίσματα, σπασμένες παρέες και μια πόλη βουβή. Στους δρόμους, στα γήπεδα και στις καρδιές των ανθρώπων του ΠΑΟΚ, τα ονόματα των παιδιών που χάθηκαν θα μείνουν για πάντα χαραγμένα, ως μια υπενθύμιση ότι το πάθος για την ομάδα έγινε, άδικα, ο δρόμος προς το τέλος.
