«Έπρεπε να τον αφήσω να πεθάνει»: Αμετανόητος μετά το δικαστήριο ο γιατρός του Ιπποκράτειου

6
Φεβρουάριος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με προκλητικές δηλώσεις, που προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις, εμφανίστηκε ο γιατρός και μέχρι πρότινος διευθυντής της καρδιοχειρουργικής κλινικής του Ιπποκράτειο Νοσοκομείο, λίγες ώρες μετά την καταδίκη του για υπόθεση φακελακίου. Παρά το γεγονός ότι κρίθηκε ένοχος για δωροληψία, ο ίδιος επέλεξε να επιτεθεί στους καταγγέλλοντες, κάνοντας λόγο για αχαριστία και αφήνοντας αιχμές που σοκάρουν.


Ο γιατρός καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης τριών ετών με αναστολή, χρηματική ποινή 30.000 ευρώ, εγγυοδοσία 20.000 ευρώ και απαγόρευση εξόδου από τη χώρα, μετά την καταγγελία ότι έλαβε 3.000 ευρώ για να χειρουργήσει ασθενή.

Σύλληψη με προσημειωμένα χαρτονομίσματα

Η υπόθεση ήρθε στο φως τον περασμένο Σεπτέμβριο, όταν ο γιατρός συνελήφθη επ’ αυτοφώρω με προσημειωμένα χαρτονομίσματα ύψους 3.000 ευρώ, έπειτα από καταγγελία της συζύγου ασθενούς. Το δικαστήριο τον έκρινε ένοχο για το αδίκημα της δωροληψίας, αποδεχόμενο ότι το χρηματικό ποσό δόθηκε ως αντάλλαγμα για τη χειρουργική επέμβαση.

Παρά την απόφαση, ο καταδικασθείς εμφανίστηκε αμετανόητος μιλώντας στο Live News του Mega, αμφισβητώντας ευθέως το ηθικό βάρος της υπόθεσης.

«Έπρεπε να τον αφήσω να πεθάνει»

Οι δηλώσεις του προκάλεσαν οργή. Μεταξύ άλλων είπε:
«50 χρόνια ήμουν ο “Άγιος Παντελεήμων” και έτρεχα για τον καθένα. Δεν τον χειρουργούσε κανένας. Έπρεπε να τον αφήσω να πεθάνει και αντί να μου πουν ευχαριστώ, με κατηγορούν».

Ο ίδιος μίλησε και για τις επιπτώσεις που – όπως υποστήριξε – είχε η υπόθεση στην οικογένειά του:
«Τα παιδιά μου πέρασαν άσχημα στο σχολείο, ντρέπονταν να πάνε. Έχω απογοητευτεί τόσο από την κοινωνία, δεν αξίζει να σώσεις κανέναν».

Οι καταγγελίες για «ταρίφα» και η εισαγγελική πρόταση

Στην ίδια εκπομπή μίλησε και η σύζυγος του ασθενούς, περιγράφοντας τη συνομιλία που  είχε με τον γιατρό:
«“Εγώ παίρνω 5 χιλιάρικα, αλλά για σένα 3 χιλιάρικα”. Έμεινα κάγκελο. Μου είπε “αύριο τότε για να πληρώσω και μέσα”».

Αντίστοιχες καταγγελίες έκαναν και άλλοι ασθενείς και συγγενείς τους, οι οποίοι ανέφεραν ότι τους ζητήθηκαν ποσά από 3.000 έως 5.000 ευρώ για να πραγματοποιήσει ο ίδιος το χειρουργείο και να παρακολουθεί τη μετεγχειρητική πορεία.

Ο εισαγγελέας της έδρας ήταν καταπέλτης, επισημαίνοντας ότι ο κατηγορούμενος πιάστηκε επ’ αυτοφώρω:
«Λίγη σημασία έχει αν το ζήτησε ή όχι. Κατελήφθη να λαμβάνει το χρηματικό ποσό. Δεν μπορούμε να θεωρήσουμε ότι ένας καλός γιατρός είναι και ηθικός γιατρός».

«Με παγίδευσαν λόγω ανταγωνισμού», ισχυρίστηκε

Κατά την απολογία του, ο καρδιοχειρουργός αρνήθηκε την κατηγορία και υποστήριξε ότι παγιδεύτηκε λόγω επαγγελματικού ανταγωνισμού με άλλο γιατρό. «Εγώ δεν ζήτησα τίποτα», είπε, δηλώνοντας πικραμένος και υποστηρίζοντας ότι πίστευε πως οι ασθενείς θα ήταν ευγνώμονες.

Ωστόσο, το δικαστήριο δεν πείστηκε από τους ισχυρισμούς του, κρίνοντας ότι τα στοιχεία και οι μαρτυρίες δεν αφήνουν περιθώρια αμφιβολίας.

Το αποτύπωμα μιας υπόθεσης που ξεπερνά το πρόσωπο

Η υπόθεση δεν αφορά μόνο έναν γιατρό, αλλά αγγίζει τον πυρήνα της σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ ασθενούς και δημόσιου συστήματος υγείας. Οι δηλώσεις του καταδικασθέντος, αντί να κατευνάσουν τα πνεύματα, ενίσχυσαν το αίσθημα αγανάκτησης, φωτίζοντας με τον πιο ωμό τρόπο μια παθογένεια που συνεχίζει να πληγώνει το ΕΣΥ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΥΠΕΞ ΗΠΑ: «Πρόοδος στις συνομιλίες Ισραήλ-Λιβάνου»

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο, που πραγματοποιεί…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ