Δύο άνδρες, ηλικίας 39 και 21 ετών, έχασαν τη ζωή τους από ηλεκτροπληξία κατά τη διάρκεια εργασιών ανακαίνισης σε διαμέρισμα στη Βάρη Αττικής, βυθίζοντας στο πένθος την τοπική κοινωνία της Εύβοιας, απ’ όπου κατάγονταν.
Το τραγικό περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης 18 Φεβρουαρίου, σε διαμέρισμα τετάρτου ορόφου πολυκατοικίας επί της οδού Αφροδίτης, στην περιοχή της Βάρης.
Πώς σημειώθηκε η τραγωδία
Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, οι δύο φίλοι πραγματοποιούσαν εργασίες ανακαίνισης όταν, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, ήρθαν σε επαφή με ηλεκτρικό ρεύμα.
Το ισχυρό ηλεκτρικό φορτίο προκάλεσε σοβαρότατα τραύματα, με αποτέλεσμα να διακομιστούν άμεσα στο Ασκληπιείο Βούλας. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, οι δύο άνδρες δεν κατάφεραν να κρατηθούν στη ζωή, καθώς οι βλάβες από την ηλεκτροπληξία ήταν μη αναστρέψιμες.
Τι αναφέρει η ΕΛ.ΑΣ.
Σύμφωνα με την Ελληνική Αστυνομία, το συμβάν φέρεται να σημειώθηκε περίπου στις 12:00 το μεσημέρι. Ωστόσο, η αστυνομία ενημερώθηκε λίγο μετά τις 18:30, όταν ο πατέρας ενός εκ των θυμάτων μετέβη στο Αστυνομικό Τμήμα Βάρης–Βουλιαγμένης, προσκομίζοντας την αναγγελία θανάτου από το νοσοκομείο.
Βρίσκεται σε εξέλιξη έρευνα για τη διερεύνηση των ακριβών αιτίων του δυστυχήματος, ενώ εξετάζονται όλα τα ενδεχόμενα, συμπεριλαμβανομένων πιθανών τεχνικών παραλείψεων ή ελλιπών μέτρων ασφαλείας.
Σοκ στο Μετόχι Ευβοίας
Η είδηση έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία στο Μετόχι Ευβοίας, τόπο καταγωγής των δύο ανδρών. Η τοπική κοινωνία παραμένει συγκλονισμένη, καθώς μέσα σε λίγα λεπτά χάθηκαν δύο νέοι άνθρωποι που εργάζονταν για το μεροκάματο.
Συγγενείς και φίλοι προσπαθούν να διαχειριστούν το σοκ, ενώ το κλίμα στην περιοχή είναι ιδιαίτερα βαρύ.
