Θεσσαλονίκη: Απόδραση κρατουμένου – Με τους ορούς στα χέρια διέφυγε φρουρούμενος 47χρονος από τη ΜΕΘ

24
Φεβρουάριος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι της Καθαράς Δευτέρας στη Θεσσαλονίκη, όταν 47χρονος κρατούμενος απέδρασε από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Ιπποκρατείου Νοσοκομείου.


Ο άνδρας είχε μεταφερθεί από τις φυλακές στο νοσοκομείο έπειτα από καρδιακή προσβολή. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες κατάφερε να διαφύγει της προσοχής των αστυνομικών που τον φρουρούσαν.

Πώς έγινε η απόδραση

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο 47χρονος φέρεται να βγήκε στο μπαλκόνι της ΜΕΘ και από εκεί να κινήθηκε προς διπλανό θάλαμο, καταφέρνοντας να ξεφύγει από την επιτήρηση. Όταν οι αστυνομικοί αντιλήφθηκαν την απουσία του, ήταν ήδη αργά και τα ίχνη του είχαν χαθεί.

Αξιωματικός της Ελληνική Αστυνομία φέρεται να επιβεβαίωσε ότι ο κρατούμενος διέφυγε «με τους ορούς στα χέρια», στοιχείο που εντείνει τα ερωτήματα σχετικά με τις συνθήκες φύλαξης μέσα στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

Για ποιες υποθέσεις είχε καταδικαστεί

Ο 47χρονος, Έλληνας υπήκοος, είχε συλληφθεί το περασμένο Σάββατο σε εκτέλεση εντάλματος σύλληψης μετά από καταδικαστική απόφαση του Μονομελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης.

Η συνολική ποινή που του είχε επιβληθεί ήταν 4 έτη και 7 μήνες φυλάκισης για διακεκριμένη κλοπή, διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών και αντίσταση.

Σε εξέλιξη οι έρευνες

Οι Αρχές έχουν εξαπολύσει επιχείρηση για τον εντοπισμό και τη σύλληψή του, ενώ παράλληλα εξετάζονται οι συνθήκες υπό τις οποίες κατάφερε να διαφύγει από χώρο αυξημένης επιτήρησης, όπως είναι η ΜΕΘ νοσοκομείου.

Το περιστατικό προκαλεί σοβαρά ερωτήματα για τα μέτρα φύλαξης κρατουμένων σε νοσηλευτικά ιδρύματα και αναμένεται να διερευνηθεί σε βάθος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ