Θεσσαλονίκη: Συνελήφθησαν οι απατεώνες που άρπαξαν 12.000 ευρώ προσποιούμενοι υπαλλήλους της ΔΕΗ

4
Απρίλιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τηλεφωνική απάτη που έγινε πριν από λίγες ημέρες στο Κιλκίς με λεία πάνω από 12.000 ευρώ εξιχνιάστηκε μετά από έρευνα των αστυνομικών του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κιλκίς.

Για την υπόθεση σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος ενός Έλληνα και ενός αλλοδαπού άνδρα, τα στοιχεία των οποίων έχουν ταυτοποιηθεί.

Ειδικότερα, συνεργός τους τηλεφώνησε στο σταθερό τηλέφωνο του παθόντα, προσποιούμενος τον υπάλληλο της ΔΕΗ και με διάφορα τεχνάσματα τον έπεισε να συγκεντρώσει τα κοσμήματα που έχει στο σπίτι, να τα τοποθετήσει σε σακούλα και να τα εναποθέσει εκτός της οικίας.

Στη συνέχεια ο αλλοδαπός αφαίρεσε τη σακούλα με τα κοσμήματα αξίας 12.700 ευρώ και διέφυγε με όχημα που είχε εκμισθώσει ο Έλληνας.

Η έρευνα των αστυνομικών συνεχίζεται τόσο για την ταυτοποίηση των στοιχείων των συνεργών τους, όσο και για την τυχόν συμμετοχή τους και σε άλλες παρόμοιες αξιόποινες πράξεις.

Η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους, θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κιλκίς.

 

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ