Σοκ έχει προκαλέσει η άγρια δολοφονία του 25χρονου στον Άγιο Δημήτριο, ο οποίος είναι γιος ταξίαρχου της ΕΛΑΣ.
Ο νεαρός εντοπίστηκε νεκρός λίγο μετά τις 21.30 το βράδυ όταν ένας αλλοδαπός κάλεσε τις Αρχές και ανέφερε πως βλέπει μέσα στο πάρκο έναν άνδρα χωρίς τις αισθήσεις του.
Ο πατέρας του λόγω της ιδιότητός του αλλά και του γεγονότος ότι μένει κοντά, πήγε στο σημείο για να δει τι συμβαίνει και αντίκρισε νεκρό τον ίδιο του τον γιο. Σύμφωνα με πληροφορίες λίγο πριν την τραγωδία, πατέρας και γιος βρίσκονταν μαζί στο σπίτι και έβλεπαν αγώνα μπάσκετ.
Οι έρευνες των στελεχών της ΕΛΑΣ βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.
Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο πατέρας του νεαρού έγραψε: «Καλό ταξίδι στην αιωνιότητα καπετάνιε μου. Καλές θάλασσες ψυχή μου», συνοδεύοντας το μήνυμα με κοινή τους φωτογραφία.
