Σε έναν αγώνα που συνδύασε τη λάμψη του ένδοξου παρελθόντος με τις υψηλές προσδοκίες του μέλλοντος, η Εθνική ομάδα υδατοσφαίρισης των γυναικών επικράτησε της Ουγγαρίας με 13-12 στο κλειστό κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ. Η φιλική αναμέτρηση αποτέλεσε το τελευταίο δυνατό τεστ για το συγκρότημα του Χάρη Παυλίδη πριν από την αναχώρηση για το Ρότερνταμ, όπου την Πρωτομαγιά ξεκινά η προκριματική φάση του World Cup.
Η ελληνική ομάδα παρουσίασε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πρόσωπο, παρά τις σημαντικές απουσίες των Φωτεινής Τριχά και Βάσως Πλευρίτου. Το κλίμα αισιοδοξίας ενίσχυσε η δυναμική επανεμφάνιση της Στεφανίας Σάντα (3 γκολ) και της Αθηνάς Γιαννοπούλου, οι οποίες επέστρεψαν στη δράση μετά τα προβλήματα τραυματισμών που τις κράτησαν εκτός Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Η Ελλάδα κυριάρχησε από το ξεκίνημα (3-0), και παρόλο που η Ουγγαρία κατάφερε να ισοφαρίσει σε 10-10 στο τέλος του τρίτου οκταλέπτου, η ψυχραιμία των Ξενάκη, Τορνάρου και Σάντα στο φινάλε «κλείδωσε» τη νίκη για τις πρωταθλήτριες κόσμου.
Το Χρονικό του Αγώνα & Οι Συνθέσεις
| Οκτάλεπτα | Σκορ |
| 1ο Οκτάλεπτο | 3-1 |
| 2ο Οκτάλεπτο | 3-4 |
| 3ο Οκτάλεπτο | 4-5 |
| 4ο Οκτάλεπτο | 3-2 |
ΕΛΛΑΔΑ (Χ. Παυλίδης): Σάντα 3, Ελευθ. Πλευρίτου 2, Ξενάκη 2, Τορνάρου 2, Κουρέτα 1, Γιαννοπούλου 1, Πάτρα 1, Μυριοκεφαλιτάκη 1.
ΟΥΓΓΑΡΙΑ (Σ. Τσεχ): Γκάρντα 4, Χάιντου 3, Βάλι 1, Λέντβαϊ 1, Ντομσόντι 1, Αλάκσα 1, Φάραγκο 1.
Η αναμέτρηση είχε έναν ιδιαίτερα συγκινητικό χαρακτήρα, καθώς η ΚΟΕ τίμησε τις «ασημένιες» Ολυμπιονίκες της Αθήνας του 2004. Η παρουσία θρύλων όπως η Αντιγόνη Ρουμπέση και η Βούλα Κοζομπόλη στις κερκίδες λειτούργησε ως μια γέφυρα ανάμεσα στην πρώτη μεγάλη επιτυχία του γυναικείου πόλο και τη σημερινή ομάδα.
