Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ δύο 15χρονες λόγω αλκοόλ: Συνελήφθη 21χρονη υπάλληλος στη Θεσσαλονίκη

22
Ιούνιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης διακομίστηκαν εσπευσμένα δύο 15χρονες κοπέλες, μετά από κατανάλωση αλκοόλ. Το περιστατικό σημειώθηκε στην περιοχή της Νεάπολης, προκαλώντας την άμεση επέμβαση των αστυνομικών αρχών και αναδεικνύοντας για ακόμη μια φορά το σοβαρό ζήτημα της παράνομης διάθεσης αλκοολούχων ποτών σε ανηλίκους.

Το χρονικό του περιστατικού και η σύλληψη

Οι δύο ανήλικες κατανάλωσαν αλκοόλ το οποίο, σύμφωνα με τις αρχές, προμηθεύτηκαν από κατάστημα ψιλικών της περιοχής. Μαζί τους βρισκόταν και μια τρίτη ανήλικη κοπέλα.

Μετά την αδιαθεσία που ένιωσαν οι δύο 15χρονες, κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά τους στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ για την παροχή των πρώτων βοηθειών και τη νοσηλεία τους.

Για την υπόθεση κινητοποιήθηκε αμέσως το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης – Συκεών. Οι αστυνομικοί προχώρησαν στη σύλληψη μιας 21χρονης εργαζόμενης στο συγκεκριμένο κατάστημα ψιλικών, η οποία κατηγορείται ότι πούλησε το αλκοολούχο ποτό στις τρεις ανήλικες.

Η νομική διάσταση

Σε βάρος της 21χρονης υπαλλήλου σχηματίστηκε δικογραφία για:

  • Παράβαση της νομοθεσίας περί διάθεσης αλκοολούχων ποτών σε ανηλίκους.

Οι έλεγχοι των αρχών για τον εντοπισμό καταστημάτων που παρανομούν προμηθεύοντας ανήλικους με αλκοόλ αναμένεται να ενταθούν, καθώς το φαινόμενο παρουσιάζει έξαρση.

Ηράκλειο: Νεκρή στα κρατητήρια η 34χρονη μητέρα που είχε πετάξει το νεογέννητο μωρό της στα σκουπίδια

Νεκρή εντοπίστηκε μέσα στα κρατητήρια του Αστυνομικού Μεγάρου Ηρακλείου…

ΗΠΑ-Ιράν: Η ιρανική υψηλόβαθμη αντιπροσωπεία αναχώρησε για την Τεχεράνη – Ξεκινούν οι «τεχνικές» συνομιλίες

Η ιρανική αντιπροσωπεία που συμμετείχε στις συνομιλίες με τις…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ