Αντι-γκράφιτι εκστρατεία στην Καλαμαριά: Εθελοντές καθάρισαν το παραλιακό μέτωπο ενόψει του Μετρό

26
Ιούνιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με πινέλα, κουβάδες και έντονη διάθεση προσφοράς, δεκάδες εθελοντές και στελέχη της διοίκησης του δήμου Καλαμαριάς συγκεντρώθηκαν με έναν κοινό στόχο: Να αλλάξουν την αισθητική εικόνα της περιοχής. Μικροί και μεγάλοι φόρεσαν μπλε γάντια και έσβησαν μουντζούρες, συνθήματα και κάθε είδους βανδαλισμό από τοίχους και κολώνες σε όλο το μήκος του παραλιακού μετώπου.

Η δράση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της γενικότερης προετοιμασίας της περιοχής, καθώς η Καλαμαριά μετρά πλέον αντίστροφα για την έναρξη λειτουργίας της επέκτασης της γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης, η οποία αναμένεται να παραδοθεί στο κοινό προς τα τέλη του επόμενου μήνα (Ιούλιος 2026).

«Φρέσκο» πρόσωπο για την αναμενόμενη αύξηση της επισκεψιμότητας

Η τοπική αυτοδιοίκηση επενδύει σημαντικά στο γεγονός ότι το νέο μέσο σταθερής τροχιάς θα φέρει χιλιάδες νέους επισκέπτες στην περιοχή, καθιστώντας αναγκαίο τον καλλωπισμό των δημόσιων χώρων.

«Στόχος μας είναι να κάνουμε την Καλαμαριά πιο καθαρή, πιο όμορφη και πιο περιποιημένη, καθώς ενόψει της λειτουργίας του Μετρό περιμένουμε ότι η επισκεψιμότητα θα αυξηθεί κατακόρυφα. Περισσότερος κόσμος θα γνωρίσει το παραλιακό μας μέτωπο, γι’ αυτό ξεκινήσαμε τις δράσεις από το πιο δυνατό συγκριτικό μας πλεονέκτημα», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Δόμησης, Ελπίδα Καλπίδου, η οποία συμμετείχε ενεργά στην εκστρατεία.

Η κ. Καλπίδου πρόσθεσε πως το έργο βρίσκεται στην τελική ευθεία και οι εθελοντικές δράσεις θα συνεχιστούν με αμείωτο ρυθμό τις επόμενες εβδομάδες, ώστε μέχρι την επίσημη ημέρα των εγκαινίων η εικόνα της πόλης να έχει μεταμορφωθεί.

Η κουλτούρα του εθελοντισμού περνά στις επόμενες γενιές

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της κινητοποίησης των πολιτών αποτελεί η περίπτωση της Κιμ Κόντου, η οποία συμμετείχε στον καθαρισμό μαζί με την 7χρονη κόρη της, Νάγια, και τον 4χρονο γιο της, Λουκά. Η κ. Κόντου, η οποία αποτελεί μέλος της ομάδας που έχει «υιοθετήσει» και συντηρεί το πάρκο Ούλοφ Πάλμε στη Νέα Κρήνη, υπογράμμισε τη σημασία του να λερώνουν οι ίδιοι οι πολίτες τα χέρια τους για να βελτιώσουν τη γειτονιά τους.

  • Η φιλοσοφία: «Μετά την πανδημία ανοίξαμε τα μάτια μας λίγο παραπάνω. Πρέπει να είμαστε περήφανοι για τον χώρο που ζούμε και να τον συντηρούμε. Με αυτή τη φιλοσοφία θέλω να μεγαλώσω τα παιδιά μου», σημείωσε, έχοντας και η ίδια την εμπειρία 15 ετών διαβίωσης στο εξωτερικό.

Στη δράση έδωσαν δυναμικό «παρών» και άλλοι θεσμικοί εκπρόσωποι του δήμου, μεταξύ των οποίων οι αντιδήμαρχοι Αργύρης Παρθενιάδης (Καθαριότητα), Κώστας Σεϊτανίδης (Περιβάλλον) και Θεοδώρα Κιφωνίδου (Εθελοντισμός), καθώς και οι δημοτικοί σύμβουλοι Κώστας Ζαχαρίας και Βασίλης Παταρής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ