Ο Κωστής Χατζηδάκης αποκάλυψε σήμερα ότι την προσεχή Παρασκευή θα κάνει εισήγηση για τον κατώτατο μισθό στο υπουργικό συμβούλιο.
Όπως είπε, «αυτό είναι δεδομένο και για λόγους κοινωνικούς γιατί βλέπουμε την δυσκολία που αντιμετωπίζουν όσοι αμείβονται με τον κατώτατο μισθό αλλά και για πολιτικούς λόγους γιατί δεν θέλουμε να χαρίσουμε το μονοπώλιο της κοινωνικής ευαισθησίας στην Αριστερά».
Αναφορικά για τις συντάξεις σημείωσε ότι πλέον βγαίνουν σε διάστημα δύο μηνών ενώ παρέχεται και ενίσχυση 100 ευρώ για κάθε μήνα αναμονής στην έκδοση συντάξεων.
Αναφορικά με το στεγαστικό πρόβλημα που είναι ιδιαίτερα έντονο ιδίως στα αστικά κέντρα τόνισε ότι 1000 διαμερίσματα θα δοθούν σε πολυ ευάλωτους. Πρόκειται για τα διαμερίσματα που είχαν δοθεί για τους μετανάστες. Επιπλέον αναφέρθηκε στο πώς θα ενισχυθούν τα νέα ζευγάρια με χαμηλότερο επιτόκιο που θα είναι στο 1/4 του υπάρχοντος επιτοκίου.
