Σε λάθος στη διαχείριση της κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών στον κόμβο της Λάρισας, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις και όπως αναφέρουν κυβερνητικές πηγές, οφείλεται η τραγωδία στα Τέμπη, που είχε ως συνέπεια -μέχρι την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές- 26 νεκρούς και 85 τραυματίες.
Το αποτέλεσμα ήταν τα δύο τρένα, εμπορικό και επιβατικό να συγκρουστούν μετωπικά καθώς κινούνταν στην ίδια γραμμή.
Στις δύο αμαξοστοιχίες επέβαιναν 350 επιβάτες και 20 άτομα προσωπικό.
