Πέντε από τους τραυματίες των Τεμπών παραμένουν σε ΜΕΘ. Αποσωληνώθηκε ο ένας από τους δύο ασθενείς του Παπαγεωργίου

11
Μάρτιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Πέντε είναι οι τραυματίες που παραμένουν σε ΜΕΘ και εννιά ασθενείς βρίσκονται σε απλή νοσηλεία, όλοι στο νοσοκομείο της Λάρισας, μετά το φρικτό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Χθες (10.03.2023) δύο άτομα βγήκαν από τις ΜΕΘ και νοσηλεύονται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Λάρισας. Οι γιατροί είναι αισιόδοξοι και ευελπιστούν πως τα δύο παιδιά θα πάρουν εξιτήριο την επόμενη εβδομάδα.

Μια ακόμα θετική εξέλιξη είναι πως αποσωληνώθηκε σήμερα ο 22χρονος νεαρός που νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου και θα εξέλθει από τη ΜΕΘ. Ωστόσο, τα υπόλοιπα 4 άτομα εξακολουθούν να νοσηλεύονται σε ΜΕΘ στα νοσοκομεία της Λάρισας και της Θεσσαλονίκης με όλους να ελπίζουν για μια θετική εξέλιξη.

Γαβριήλ Σακελλαρίδης: Κενό γράμμα οι νέες αρμοδιότητες του ΣΕΠΕ, αν δεν διπλασιαστούν οι οργανικές θέσεις εργασίας

Συνάντηση με τον Σύλλογο Εργαζομένων της Επιθεώρησης Εργασίας πραγματοποίησε…

Δήμος Αθηναίων: Ένας στους τρεις άστεγους βρίσκεται στον δρόμο για περισσότερα από πέντε χρόνια

Το ζήτημα της αστεγίας στην Αθήνα παραμένει ένα σύνθετο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ