Πέντε από τους τραυματίες των Τεμπών παραμένουν σε ΜΕΘ. Αποσωληνώθηκε ο ένας από τους δύο ασθενείς του Παπαγεωργίου

11
Μάρτιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Πέντε είναι οι τραυματίες που παραμένουν σε ΜΕΘ και εννιά ασθενείς βρίσκονται σε απλή νοσηλεία, όλοι στο νοσοκομείο της Λάρισας, μετά το φρικτό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Χθες (10.03.2023) δύο άτομα βγήκαν από τις ΜΕΘ και νοσηλεύονται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Λάρισας. Οι γιατροί είναι αισιόδοξοι και ευελπιστούν πως τα δύο παιδιά θα πάρουν εξιτήριο την επόμενη εβδομάδα.

Μια ακόμα θετική εξέλιξη είναι πως αποσωληνώθηκε σήμερα ο 22χρονος νεαρός που νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου και θα εξέλθει από τη ΜΕΘ. Ωστόσο, τα υπόλοιπα 4 άτομα εξακολουθούν να νοσηλεύονται σε ΜΕΘ στα νοσοκομεία της Λάρισας και της Θεσσαλονίκης με όλους να ελπίζουν για μια θετική εξέλιξη.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ