Απεργούν οι εργαζόμενοι στους Δήμους

10
Απρίλιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Εικοσιτετράωρη απεργία πραγματοποιούν σήμερα, Μεγάλη Δευτέρα 10 Απριλίου, οι εργαζόμενοι στους Δήμους της χώρας με αιχμή τη μονιμοποίηση συμβασιούχων και το σταμάτημα διώξεων σε βάρος αιρετών που δεν άσκησαν ένδικα μέσα σε βάρος εργαζομένων.

Όπως αναφέρει μεταξύ άλλων η ομοσπονδία των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση: «Η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. με απόφαση της προκηρύσσει 24ωρη Πανελλαδική Απεργία για το προσωπικό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης την ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2023. Την ίδια ημέρα θα πραγματοποιηθεί Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας, στις 10.00 το πρωί, έξω από τα Γραφεία της Ομοσπονδίας στην Πλατεία Καραϊσκάκη (Καρόλου 24-Αθήνα) και Πορεία προς τα Γραφεία της Κ.Ε.Δ.Ε. (Ακαδημίας 65 και Γενναδίου 8-Αθήνα) και προς το Υπουργείο Εσωτερικών (Βασ. Σοφίας 15-Αθήνα).

Διεκδικούμε:

  1. Να καταργηθεί τώρα η υποχρέωση εξάντλησης κάθε ένδικου μέσου που αφορά σε διεκδικήσεις εργαζομένων.
  2. Την μονιμοποίηση των Εργαζομένων-Συμβασιούχων, που καλύπτουν αποδεδειγμένα πάγιες και διαρκείς ανάγκες και εργάζονται με επαναλαμβανόμενες συμβάσεις στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
  3. Να ανακληθεί κάθε πειθαρχική δίωξη σε Δημοτικά Συμβούλια και Αιρετούς που αποφάσισαν την μη άσκηση ένδικων μέσων κατά εργαζομένων, στηρίζοντας τις υπηρεσίες των Δήμων και το συμφέρον των Δημοτών που τους εξέλεξαν!!!
  4. Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στο σύνολο των υπηρεσιών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ενάντια στην πολιτική της απαξίωσης και των ιδιωτικοποιήσεων!!!».

ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του myPoint Κεραμεικού, σηματοδοτώντας τον…

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ