Συνεχίζουν από αύριο Μ. Τρίτη (11/4) τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι σε λεωφορεία και τρόλεϊ.
Σύμφωνα με σχετικές ανακοινώσεις από το Συνδικάτο Εργαζομένων του ΟΑΣΑ και από την Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ, θα πραγματοποιηθούν στάσεις εργασίας από την έναρξη της βάρδιας (05:00) έως τις 08:30 και από τις 22:00 έως τη λήξη της βάρδιας (00:00). Τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ θα κινούνται από τις 08:30 έως τις 22:00.
Κανονικά θα κινούνται τα λεωφορεία στις γραμμές που έχουν ανατεθεί στα ΚΤΕΛ, καθώς και τα υπόλοιπα μέσα.
Οι εργαζόμενοι ζητούν ασφαλείς, σύγχρονες και ποιοτικές συγκοινωνίες με σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή καθώς και την τήρηση των δεσμεύσεων της διοίκησης και του υπουργείου όσον αφορά τις νομοθετικές ρυθμίσεις προς τους εργαζόμενους.
Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να ενημερώνεται από την εφαρμογή της τηλεματικής καθώς και από το πληροφοριακό κέντρο 11185.
