Ζαχαράκη: «Πρωταθλήτρια Ευρώπης η Ελλάδα στον τουρισμό»

19
Αύγουστος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Απόλυτα πετυχημένη είναι η τουριστική χρονιά για την Ελλάδα στον τουρισμό. «Η Ελλάδα είναι πρωταθλήτρια στην Ευρώπη στο κομμάτι του τουρισμού» τόνισε η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, επισημαίνοντας πως η χώρα μας κέρδισε το στοίχημα.

Η υφυπουργός, μιλώντας στην ΕΡΤ, ανέφερε ότι «κερδίζουμε το στοίχημα για μια επιτυχημένη χρονιά που μπορεί να χτυπήσει ρεκόρ», προσθέτοντας πως «οι αεροπορικές αφίξεις των τουριστών φτάνουν το 1 εκατ. την εβδομάδα».

Η μεγαλύτερη αύξηση τουριστών και επομένως εσόδων, όπως είπε, καταγράφεται στις περιοχές του νοτίου Αιγαίου. Συγκριτικά με το 2019 – χρονιά σταθμό για τις επιδόσεις της χώρας στον τουρισμό- υπάρχει αύξηση 17%.

Στα νησιά Ιονίου η αύξηση, για τον Ιούλιο, κυμαίνεται από 10 έως 20%. και σύμφωνα με την υφυπουργό Τουρισμού «η τάση είναι να καταγράφεται αύξηση 10-20% για τα στοιχεία που έχουμε για τα αεροπορικά, σε συνδυασμό με τις οδικές μετακινήσεις».

Αύξηση 10% στη μέση δαπάνη των τουριστών

Όπως είπε η κ. Ζαχαράκη πέρυσι η Ελλάδα ανέκτησε το 60% από τα 11 δισ. ευρώ που ήταν τα τουριστικά έσοδα το 2019 ενώ τώρα, μέχρι στιγμής, κινούμαστε υψηλότερα από ότι αναμέναμε με τη μέση δαπάνη να είναι υψηλότερη κατά 10%.

«Όλα αυτά αφήνουν περιθώριο αισιοδοξίας. Φαίνεται ότι στα έσοδα κινούμαστε πολύ θετικά» επισήμανε η κ. Ζαχαράκη.

Αναφερόμενη στις προσπάθειες η Ελλάδα να επεκτείνει την τουριστική περίοδο και να προσελκύσει τουρίστες από την Βόρεια Ευρώπη για το χειμώνα δήλωσε ότι «θέλουμε να μεταφέρουμε το μήνυμα σε συνταξιούχους της Β. Ευρώπης να έρθουν στην Ελλάδα».

Και όπως τόνισε για να γίνει αυτό θα πρέπει να υπάρξουν αρκετές απευθείας πτήσεις και να υπάρξουν βελτιώσεις στο οδικό δίκτυο γιατί στο χώρο που κάποιος θα θελήσει να περάσει τη χειμερινή περίοδο που θα είναι πιο ήπια σε σχέση με τη χώρα του.

«Το οδικό δίκτυο βελτιώνει και τις συνθήκες διαβίωσης των πολιτών αλλά και της πρόσβασης ενός ταξιδιώτη», προσέθεσε η υφυπουργός Τουρισμού κάνοντας παράλληλα λόγο για την ενίσχυση της δημόσιας υγείας.

Μιλώντας για το τι πρέπει να αλλάξει για να επιλέξουν την Ελλάδα για τον δύσκολο ενεργειακά χειμώνα οι δυτικοευρωπαίοι συνταξιούχοι η κ. Ζαχαράκη αναφέρθηκε στη βελτίωση του δικτύου ίντερνετ και τις υπάρχουσες ταχύτητες καθώς και το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων.

Από 22 Αυγούστου οι εγγραφές στα ΙΕΚ Τουρισμού

«Μπορούμε να βελτιώσουμε πολλά. Είμαστε χώρα με πολλά νησιά και έντονους ορεινούς όγκους. Έχουμε δώσει έμφαση στο κομμάτι της υγείας για να καλύψουμε τις ανάγκες της περιφέρειας», συμπλήρωσε η υφυπουργός τουρισμού.

Η κ. Ζαχαράκη κάλεσε τους νέους που ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με τον τουριστικό κλάδο να δηλώσουν συμμετοχή από 22 Αυγούστου στα δημόσια ΙΕΚ Τουρισμού, για τους οποίους δίνεται και επίδομα στέγασης τονίζοντας ότι αυτό «βοηθάει στη σύζευξη της τουριστικής εκπαίδευσης με τις υπηρεσίες τουρισμού».

Οι αιτήσεις του δικαιούχου καταρτιζόμενου και του δικαιούχου γονέα μπορούν να γίνονται μέχρι τις 30 Αυγούστου 2022.

Υπενθυμίζεται ότι το ετήσιο στεγαστικό επίδομα χορηγείται ήδη στους σπουδαστές των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης (ΑΣΤΕ) και πλέον επεκτείνονται οι δικαιούχοι του με προσθήκη και των καταρτιζόμενων των ΙΕΚ του υπουργείου Τουρισμού.

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

Ο Κεμ Μπιρτς στον Άρη για δύο χρόνια

 Η ομάδα της Θεσσαλονίκης ήρθε σε πλήρη συμφωνία με…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ