Συγχαρητήρια Μητσοτάκη στην Ελίνα Τζένγκο

21
Αύγουστος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τα συγχαρητήριά του εξέφρασε δημόσια ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στην Ελίνα Τζένγκο. Την ελληνίδα αθλήτρια του ακοντισμού που κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στίβου που διεξάγεται στο Μόναχο.

Σε ανάρτησή του στο Twitter, ο πρωθυπουργός, αναφέρει: «Ακόμα μία μεγάλη επιτυχία για την Ελλάδα! Θερμά συγχαρητήρια στην Ελίνα Τζένγκο για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στον ακοντισμό! Ελίνα σε ευχαριστούμε, μας γεμίζεις περηφάνια! #Munich2022».

Institute of Life – IASO: «Νοιάσου για την Γονιμότητά σου»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Golden Hall, τον πιο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ