Με διεθνές κύκλωμα μαστροπείας φαίνεται να συνδέεται η υπόθεση του Κολωνού όπως απέδειξε επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ με συμμετοχή και της INTERPOL. Την περασμένη Παρασκευή (30/6) έκανε ταυτόχρονη έφοδο σε 13 οίκους ανοχής σε διάφορες περιοχές της Αθήνας και συνέλαβε συνολικά 11 μέλη των οργανώσεων και 11 γυναίκες οι οποίες εργάζονταν μέσα στους συγκεκριμένου χώρους.
Μετά από την επιχείρηση η ΕΛ.ΑΣ. κατάφερε να διασώσει 51 γυναίκες εκ των οποίων οι 48 κατάγονταν από την Κολομβία, οι 2 από Βενεζουέλα και η 1 από Αλβανία. Κάπως έτσι ήρθαν στο φως περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την δράση των δύο κυκλωμάτων μαστροπείας που εξαρθρώθηκαν την Παρασκευή από την ΕΛ.ΑΣ.
Στο πρώτο κύκλωμα συμμετείχαν 9 άτομα, με τη δράση τους να ξεκινά τουλάχιστον από τον Ιούλιο του 2020. Σε ό,τι έχει να κάνει με το δεύτερο κύκλωμα αποτελούνταν από 4 μέλη, από τα οποία δύο 2 αρχηγικά, έχοντας συνεχή δράση από το 2021.
Έκπληξη προκάλεσε το γεγονός πως ένας από τους οίκους ανοχής που ελεγχόταν από το πρώτο κύκλωμα μαστροπών είχε απασχολήσει και πάλι τις Αρχές παλαιότερα. Συγκεκριμένα οι αστυνομικοί πριν από λίγους μήνες είχαν ελέγξει το συγκεκριμένο οίκημα, καθώς υπήρχαν πληροφορίες οι οποίες ανέφεραν ότι εκεί εξέδιδε την 12χρονη από τον Κολωνό ο βασικός 53χρονος κατηγορούμενος της υπόθεσης, χωρίς να προκύπτει κάτι μέχρι στιγμής. Επισημαίνεται επίσης ότι ο συγκεκριμένος οίκος ανοχής κατά το παρελθόν είχε σφραγιστεί επανειλημμένα, αλλά συνέχιζε να λειτουργεί παράνομα.
Πέραν όμως αυτού του οίκου ανοχής, το κύκλωμα φέρεται να διατηρούσε άλλους 9 σε διάφορα μέρη της Αθήνας, όπως στην περιοχή του Βοτανικού, στα Τουρκοβούνια, στην Κατεχάκη, στη Λεωφόρο Αθηνών, στην Καλλιθέα, στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης και στη Λεωφόρο Συγγρού. Επίσης, η εγκληματική οργάνωση είχε υπό τον έλεγχό της και 2 ακόμα οίκους ανοχής στη Θεσσαλονίκη.
Στην επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. συνέδραμαν η INTERPOL, η Εθνική Αστυνομία της Ισπανίας και η Υπηρεσία Εσωτερικής Ασφάλειας των ΗΠΑ.
