Λόγω της πυρκαγιάς που μαίνεται στα Δερβενοχώρια, η αστυνομία προχώρησε σε διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην επαρχιακή οδό Ελευσίνας-Θηβών από τον κόμβο της Μάνδρας προς Θήβα και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
Σύμφωνα με τελευταία ενημέρωση από την Αστυνομία έκλεισαν λόγω της πυρκαγιάς και οι έξοδοι 1 και 2 της Αττικής οδού προς Μάνδρα και Μαγούλα αντίστοιχα.
Κλειστές οι έξοδοι 1 και 2 της Αττικής οδού για Μάνδρα και Ελευσίνα
Υπενθυμίζεται ότι από χτες η Ελληνική Αστυνομία προβαίνει σε έκτακτες ρυθμίσεις των κρίσιμων οδών κυκλοφορίας, έχοντας αποφασίσει να ξαναδιακόψει την κυκλοφορία των οχημάτων στους εξής δρόμους:
- Στην επαρχιακή οδό Ελευσίνας-Θηβών, από τον κόμβο της Μάνδρας προς την Θήβα
- Στην οδό Φυλής από την Ιερά Μονή Κοιμήσεως Θεοτόκου Κλείστων
- Στην επαρχιακή οδό Οινόης-Μαγούλας από το εργοστάσιο ΤΙΤΑΝ
